SAS opgraderings "auktion" - selvfølgelig KUN forbedring for SAS......

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 29/4/16.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    TJA - det er jo som det plejer at være, når SAS "forbedre" sine produkter.

    Jeg har ikke været den store bruger af OT, men i dette forår har jeg brugt det nogle gange fra CPH og sydover, HVER gang har UtO kostet mig 38EUR pr. strækning, og de er gået jævnt igennem.

    Nu har jeg så lige booket en go AAR-FRA, og ville glad byde på en upgrade på strækning CPH-FRA og retur, blot for at konstatere at LAVESTE START BUD er 55EUR :eek::eek::eek:

    Jeg formoder at OT har taget noget af kagen ud af mine 38EUR (da der ikke længere er sign up fee) så jeg skal da lige love for at det er et SUPER PRODUKT vores kære SAS har introduceret (for SAS vel at mærket)

    Grrrrrrrr :mad::mad::mad: - det bliver altså sværere og sværere at skrive noget i @Kristian's tråd "Det gjorde i faktisk ok SAS....."

    Mvh
    Schwert (den mavesure gamle mand)
     
    CHA211, obs, Frequie og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Jeg er meget enig i dine betragtninger.
    Det lader til at priserne med det nye Plusgrade opgraderingssystem, indenfor Europa/Skandinavien er prissat lige lovlig optimistisk af SAS.
    På mange ruter til Europa, ligger prisforskellen i forvejen typisk blot på 300-400 kr. Hvorfor skal man som rejsende så efterfølgende byde minimum 55€, som vel stadig opfattes som et skambud... :confused: - Vi kan vel håbe på at SAS, rimeligt hurtigt får justeret priserne lidt for de europæiske ruter, ellers tror jeg næsten systemet er dødsdømt fra starten af. :eek:
     
    Schwert og Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,512
    Point:
    113
    Det er vel udbud og efterspørgsel. Hvis de skal til at flyve med en masse tomme sæder, så finder de nok nogle knapper at skrue på.
     
    Peter F., PENSIONISTEN, Rikke Haugen Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Bliver alle mon præsenteret for samme prismuligheder og kan priserne ændre sig? Med OT skete der jo al mulig gak og løjer og man skulle spekulere på, hvornår man slog til, hvilken mail og kurs osv.
     
    Kenneth K og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.

Del denne side