SAS præsenterer nyt redaktionelt koncept

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 2/10/14.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Pressemeddelelse:

    SAS lancerer nyt redaktionelt koncept med navnet Scandinavian Traveler. Det er startskuddet på en strategi, hvor SAS' egne kanaler, frem for alt de digitale, får øget fokus. I denne forbindelse udskifter SAS inflight magasinet Scanorama, og OTW bliver SAS' nye samarbejdspartner.

    Det nye redaktionelle brand Scandinavian Traveler udrulles til november og består af et nyt inflight magasin, en hjemmeside, web-tv, indhold på sociale medier samt nyhedsbreve. Det kommer til at have et bredere indhold, som tager udgangspunkt i SAS' rejsendes varierende interesser.


    - Vi har over 100 millioner besøg på vores hjemmeside hvert år og 80.000 mennesker der rejser med os hver dag. For dem vil vi tilbyde indhold af høj kvalitet, der inspirerer og informerer gennem de kanaler, der tjener kunden bedst, både før, under og efter rejsen, siger Stefan Hedelius, Vice President Brand & Marketing, SAS.


    Da SAS bestemte sig for at forny indholdet på egne kanaler, var der brug for et bureau, der kunne tænke anderledes og nyt i tråd med SAS' digitale og redaktionelle strategi.


    - Vi har udarbejdet en strategi med digitalt fokus. SAS' rejsende kommer til at møde spændende mennesker inden for alle brancher i hele verden. Fælles for alle beretningerne er rejsen. Det er rejsen, der binder det hele sammen, uanset om vi skriver om teknologi, madtrends eller mødet med en spændende entreprenør, siger Anders Rask, administrerende direktør, OTW Communication.


    Scandinavian Traveler kommer til at have en central rolle i SAS egne kanaler, og målet er at skabe tekst og video, som får en bred anvendelse og spredning.


    - Vi lægger et ambitiøst fokus på indholdet i vores nye koncept. I en branche med høj involvering fra kunderne bliver et velproduceret indhold stadig vigtigere. Derfor øger vi tempoet og gør mere - og på flere kanaler. Hele Initiativet er i tråd med vores nye marketingstrategi "We Are Travelers", siger Stefan Hedelius.


    For yderligere information kontakt venligst SAS' presseafdeling, 3232 3135 SAS er Skandinaviens største flyselskab med daglige flyvninger til destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. SAS er medlem af Star Alliance (http://www.staralliance.com/en/) ™ og sammen med vores 26 partnere flyver vi til 1300 destinationer i 193 lande. For mere information, besøg http://www.sas.dk
     
    Henrik Olsen, Simon Toft og jefi99 "Synes godt om dette"
  2. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Tak for info og yderst relavant, da jeg lige har lavet en aftale med Scanorama frem til June 2015. Jeg må vist lige hive fat i min kontakt hos Scanorama og høre lidt nærmere om dette:-(
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    OG sjovt at det var på Bonusfeber du skulle læse dette og ikke Scanorama der kom frem med dette....
     
    Schwert, Christian Løn og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  4. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Præcis:) Ifølge Scanorama er det kun ændring af navn på magasin og min aftale fortsætter uændret:)
     

Del denne side