SAS - Problemer med booking af bonusbilleter og andet brug af Eurobonus point

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 8/1/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,179
    "Synes godt om" modtaget:
    6,179
    Point:
    113
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Ja man er jo desværre efterhånden ikke særligt overrasket når SAS IT har problemer :( Lidt for ofte det sker...
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,179
    "Synes godt om" modtaget:
    6,179
    Point:
    113
    Det trækker så meget ud at de nu har lavet en side man kan tilmelde sig så man får besked når EuroBonus siderne igen er klar:

    Link til det her: http://www.flysas.com/en/EuroBonus/Spend-points/

    upload_2014-1-11_22-43-6.png

    Lad os se om de er klar mandag som annonceret :)
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Så blev det mandag....

    Det er næsten sørgeligt at skulle sige det, men jeg er faktisk ikke overrasket over at problemet ikke er blevet fixet endnu. Laaaaaaaaangt fra eneste gang, hvor der ikke er helt styr på sagerne hos SAS IT :(

    Nu regner SAS IT med at det kan lade sig gøre at booke igen fra på onsdag

     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,179
    "Synes godt om" modtaget:
    6,179
    Point:
    113
    Per i dag tirsdag den 14/1 så er EuroBonus siderne oppe igen.

    Hilsen
    Henrik
     

Del denne side