og her et rejseeksempel: Der står ikke hvornår rejserne sidst skal være købt og ledighed i resten af 2016, pånær Juli og august hvor det lige er 1000 kr dyrere.
Det ville være rart at billet typen hed : "Ungdomsbillet / Pensionistbillet". (Da jeg i fredags købte min indgangsbillet til den store biludstilling i GVA stod der : "Barn / Pensionist" på billetten, ja, ja man er gammel, men stadig barn af sind).
Husk det her @tbh og @alexanderln - der er nogen der checker det.... http://www.adressa.no/nyheter/innen...etter-å-ha-bløffet-om-SAS-rabatt-14458775.ece Dømt til fengsel etter å ha bløffet om SAS-rabatt En mann i 30-årene er dømt til betinget fengsel for å ha løyet på alderen og bløffet seg til ungdomsrabatt hos SAS over 70 ganger.
Det er utroligt at de ikke har fanget det før! Men potentielt min sidste ungdomsbillet jeg tager til Boston med i næste uge, afhængigt af hvor travlt der bliver med specialet det næste halve år
Ja, der er et gebyr, medmindre du køber en Youth Flex billet der er lidt dyrere. Mener gebyret er 500DKK/SEK/NOK.
Det er billigere at rejse fra Arn (1950kr til HKG fx). Jeg harkøbt en Flex billet (koster 195 Kr ekstra pr vej) arn-cph-nrt // HKG-ARN for 2300. Men så er der selvfølgelig tillægsfly osv Har lige flyttet afgang fra 4 april til slut maj, og det kostede 0,- Så længe der er ung billetter kan man flytte så mange gange men ønsker, indtil et år frem fra original rejse dag