Scandic giver gratis adgang til over 5000 aviser og magasiner - hvad syntes I om dette tiltag?

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 14/2/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg var forbi Scandic Sydhavnen fredag for at prøve deres nyeste tiltag. Det er gratis adgang via PressReader til over 5000 aviser og magasiner.

    Jeg forfattede en artikel om dette som I kan læse her: https://insideflyer.dk/scandic-give...adgang-til-mere-end-5000-aviser-og-magasiner/

    Men det jeg er interesseret i at høre lidt om er hvad I syntes om dette tiltag?

    I min verden er det et stort aktiv, da værdien i at kunne læse dette, når jeg rejser videre (offline) er super værdi. Glæder mig til at høre hvad I tænker :)
     
    Beaglen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,846
    Point:
    113
    Jeg var på Crowne Plaza i Ørestad, hvor der var fri adgang til jp.dk og andre.

    Jo jo, det er da en fin lille ting, men hverken noget jeg vil betale mere for eller noget som får mig til at vælge eller fravælge hotellet.
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Interessant for jeg tænker jo at det godt kunne få mig til at vælge et hotel om det var en del af det - især om det var et "perk" ifm. bonusprogrammet.... Det er jo noget der kan skabe værdi for mig, hvis jeg kunne få mine favoritmagasiner gratis når jeg nu kan "kan tage dem med mig hjem".
     
    Beaglen, Nielspg og jefi99 "Synes godt om dette"
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    er selv rigtig glad for featuren i SAS Appen, hvor jeg ofte læser avisen ved check-in 22 t før afgang, samt avisen mens jeg er i flyveren :)

    Så synes ligesom @Henrik Olsen også rigtig positivt om dette tiltag!
     
    Beaglen, Nielspg og jefi99 "Synes godt om dette"

Del denne side