Scandic Sydhavnen - Erfaringer ?

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af obs, 8/9/16.

Tags:
  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Er der nogen her som har prøvet at bo på Scandic Sydhavnen og kan dele nogle erfaringer?

    Jeg har læst den test som findes her på siden, og umiddelbart virker det jo ret positivt. Men jeg tænker specifikt på, om der er nogen problemer med støj på værelserne? Hotellet ligger jo ret tæt på en ganske befærdet vej og banearelaet, men de kan jo selvfølgelig have anvendt støjisolering ved opførelsen af hotellet.

    Nogen input?
     
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,018
    Point:
    113
    Har boet der et par gange. Har ikke haft problemer med støj, men synes generelt det er lidt dyrt.
     
    obs "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Jeg har også boet der flere gange. Støj er ikke et problem. Sørg for at få et af de nye værelser.
    Der ligger en Netto, et pizzaria og en Circle K i nærheden, men ellers synes jeg at det største problem er beliggenheden.
     
    obs "Synes godt om" dette.
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Hvad har du måttet betale? Jeg har booket en fredag til lørdag for 780 DKK.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Henry og obs "Synes godt om" dette.
  6. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Har også overnattet der og benyttet det i forbindelse med konference. Værelset var ganske ok standard og lydtætte, men beliggenheden kan vist ikke blive meget mere ucharmerende...
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,018
    Point:
    113
    Ja, det er billigt. De gange jeg har søgt, har prisen været omkring eller over 2.000 kroner, og det er for meget.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg har arbejdet lige ved siden af. Det er simpelthen så ucharmerende et nabolag. Kender ikke til selve hotellet. Vi har kun holdt konferencer derovre. Men shit det er en dårlig beliggenhed.
     
    Henry og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Det er dog under 5 min fra S-toget og dermed let at komme til mere charmerende steder på kort tid. Så jeg syntes at det hjælper at der er gratis parkering og udemærket værelser og restaurant... Så er Fisketorvet og Islands Brygge tæt på og resten tager man med S-toget.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,479
    "Synes godt om" modtaget:
    12,941
    Point:
    113
    Boede en overgang på Hotel Armonia i Bukarest. En amerikansk turist beskrev hotellet på følgende måde: "A four star hotel in a one star environment".

    Og jo, ingen af husene på gaden var specielt vedligeholdt. Nogle af dem ubeboede, med knuste vinduer (som var blændet af med brædder) og/eller huller i taget. Og så var gaden gravet op (for der skulle lægges nye sporvognsskinner) - så taxien kunne ikke køre hen til hotellet - vi måtte gå de sidste 100 meter gennem vejarbejdet :)
     
  11. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Yes. Og det kommer jo an på hvad man skal. Men skal man det mindste der minder om at holde fri, så ville jeg personligt finde noget andet. o_O
     
    obs, Henry og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side