Seat Block in action

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 31/3/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,181
    "Synes godt om" modtaget:
    6,193
    Point:
    113
    Fik lavet en test her til aftenturen retur med SAS fra Vilnius:

    Dette er mit Seat Map set fra min app som EBD:

    upload_2015-3-31_21-48-25.png

    Dette er så set fra min kollega's booking og han har ingen status med SAS:

    upload_2015-3-31_21-49-24.png

    Så han ser sædet som værende "optaget" og jeg ser det som værende frit. Så dette må betyde at Seat Block trods alt virker på en i øvrigt meget tom afgang. Det var ikke på denne tur hvor der helt var brug for en MEGET SLIDT Jet Time Boeing 737:

    upload_2015-3-31_21-52-4.png

    Det trækker godt nok ned i lysten til at flyve med SAS, når disse gamle fly bruges. Servicen var der ingen ting at sige noget til.
     

    Attached Files:

    jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    301
    "Synes godt om" modtaget:
    441
    Point:
    63
    Yes det virker. Prøvede samme test flere gange siden nytår. Og oplever sjældent at sidde ved siden af nogen. Så asociale vi EBDer er ;)
     
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. frankbrix

    frankbrix VIP medlem

    Beskeder:
    239
    "Synes godt om" modtaget:
    400
    Point:
    63
    Jeg har også haft frit sæde ret ofte den sidste tid.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh Flying Spaghetti Monster

    Beskeder:
    1,817
    "Synes godt om" modtaget:
    3,207
    Point:
    113
    Som EBG har jeg oplevet at det virker på shorthaul, men ikke longhaul
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Sophus

    Sophus Medlem

    Beskeder:
    39
    "Synes godt om" modtaget:
    61
    Point:
    18
    Jeg har nyligt oplevet præcis det samme CPH - Oslo samt Oslo - Tromsø og CPH - Berlin.

    Begge hvor jeg dobbelttjekkede på min partners app ligesom du. Jeg spurte i lounge om de kunne flytte min kæreste op på det blokerede sæde, som Sas personalet omtalte som en 'Courtesy blocking', og derefter flyttede lidt rundt på folk så vi kunne få en række for os selv.
     
    Nicki Lolk Sørensen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,181
    "Synes godt om" modtaget:
    6,193
    Point:
    113
    Super service og rak for at du delte din erfaring med os :)
     
    Sophus "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    4,841
    "Synes godt om" modtaget:
    8,851
    Point:
    113
    fik en lidt uventet udgave af softblock, da jeg jo gerne ville sidde ved siden af min familie, men det synes SAS ikke jeg skulle, så ved denne booking jeg lavede, skulle jeg så finde sæder for os alle... - de gik der så "ged i", da ingen kunne sidde ved siden af mig, så måtte først få andre til at finde en siddeplads og så fandt jeg et sæde ved siden af dem.. ikke omvendt, hurra for "softblock"...
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side