Security check i Arlanda

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Christian Løn, 21/5/14.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Hver gang jeg går gennem security i Arlanda, tænker jeg på om det nu også er rigtigt at min Ipad eller andre småting ikke kører væk med kassen på båndet før jeg har tømt denne, på trods af et skilt der fortæller at kasserne ikke kører væk før de er tømt.
    Kasserne er overvåget af en sensor, som indtil nu altid har set min ejendele og ikke kørt kassen væk før den var tømt.

    I sidste uge skulle jeg gennem security i Arlanda og da jeg tog en kasse op for at fylde den med mine egne ejendele før gennemlysning, lå der et flot Rolex Submariner i kassen.

    Jeg videregav uret til nærmeste security medarbejder og kort efter kunne jeg se en lettere desperat svensker modtage sit Rolex Submariner for enden af security bånden.

    En lille sjov historie om at man ikke skal stole på alle skilte man ser:)
     

    Attached Files:

    MARK "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Fandme også vildt at glemme sit Rolex til 45K+ i security - enten har man for mange penge ellers også skal man ikke gå med sådanne et ur hvis man er så glemsom....
     
    MARK og Christian Løn "Synes godt om" dette.
  3. MARK

    MARK Guest

    Super at der stadig findes ærlige mennesker i verden Christian.

    God karma er helt sikkert på vej til dig.
     
    Flemming Poulsen, jefi99 og Christian Løn "Synes godt om dette"
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    For nylig fandt jeg en iPhone 5 ude på toilettet i SAS loungen i Kastrup. Den var hvid, så jeg gik ned og afleverede den. :D:p
     
    Henrik Olsen, Kristian og Christian Løn "Synes godt om dette"

Del denne side