Om godt en måned smutter jeg til De Varme Lande, så jeg tænkte om vi skulle mødes og have en fadøl et sted i København inden da? Det gik så op for mig, at jeg faktisk ikke selv kan særligt mange forskellige dage, hvis det skal være en fredag eller lørdag. Jeg tillader mig derfor i egoistisk stil kun at liste de dage, hvor jeg kan. Jeg forstiller mig, at hvis det bliver en fredag, at det bliver sådan ved 18-tiden, mens det hvis det bliver en lørdag også kan være om eftermiddagen? Det kunne være på Charlie's Bar, hvor vi (@jakobv84, @Henrik Olsen og @Peter Krogh Frausing ) mødtes sidst, men er åben for andre forslag.
Nå ja, så kan jeg vist mine fine ar fra min forsvundne blindtarm, som bevis for at jeg pjækkede sidste rendezvous i december...
jaja, der skal vist udveksles lidt øl og røverhistorier, man kan forresten følge Charlies her: https://www.facebook.com/charliesbarkbh?fref=ts
Jeg er selv i de varme lande et godt stykke tid endnu, men det var super hyggeligt sidst God fornøjelse med det!
Det kunne have været super hyggeligt, meeennnn jeg er først retur i DK omkring den 1 oktober, så det må blive en anden gang.
Jeg er frisk begge fredage. Men tænker om vores øl-tråd overlever alle de billeder der kommer den dag.