Service CPH-Berlin i Plus

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af copenhagenboy, 30/7/17.

  1. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Hej med jer gode mennesker.

    Måske skulle jeg skrive dette i en eksisterende tråd.
    Jeg overvejer at byde ind på en opgradering cph Berlin og retur, da jeg godt kunne bruge de 3000 ebp vs 1000 på min go/golight billet.

    Jeg har bare et enkelt spørgsmål, er der overhovedet nogen service på denne korte tur i Plus.

    God aften :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Hvor flyver du fra? Cph-Berlin i go giver normalt 250 og plus saver 750 point pr vej. Plusgrade er plus saver.

    Og så mener jeg de blot serverer en kop kaffe. Da blue1 fløj for SAS på ruten, fik man vist også et stykke chokolade.....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    I betragtning af at turen svarer stort set til AAL, så kan de vel dårligt nå mere o_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Berlin giver 500 pts per vej i Go. 1500 i Plus. Og ja, forvent ikke det store service. Dog kan du jo få loungeadgang + fasttrack i CPH og adgang til LH Business Lounge på hjemturen, hvis ikke du allerede er EBG i forvejen.
     
    Henry og Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  5. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Sorry - min fejl med points der - autosugesteren var vist hoppet på Billund ;-)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Ja du har helt ret mht pointene, egentlig ikke så dårligt, når man tænker på at en tur til Las Palmas giver det samme.
    Jeg har tænkt på at byde det lavest mulige beløb, men da jeg er sølv har jeg på mine datoer, her i august, allerede adgang til fasttrack og lounge i Cph.

    Jeg mangler lige disse points for at bevare sølvstatus. Om det er det værd, er jo meget personligt. Jeg har dog haft glæde af det: bla ved at få sæde på et udsolgt fly bkk-vientenne, Laos, konsekvent fået prioritytag, hvilket sikkert er en fejl, på indenrigs med Tg, og et styk gratis indchecket baggage på Light med SK.
    Hmmm er det de ekstra ca 800-900 kr retur det værd, hvis det da går igennem?.
    Jeg tæller stadig knapper :)
    PS, tak for input.
     
    Henry, alexanderln, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Hvis du i forvejen har loungeadgang og fasttrack er det bestemt ikke pengene værd på den korte tur. Men hvis du vil bevare dit sølvkort med de fordele, det giver, så er det da ok med 800-900 kr. for et år mere.
     
    Henry og Michael Wahl "Synes godt om" dette.

Del denne side