SK: Forskellige priser afhængig af enkelt eller t/r billet på europæiske ruter ?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af obs, 1/11/16.

Tags:
  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg har nu et par gange lagt mærke til at SAS i nogle tilfælde, men ikke alle, opkræver forskellige priser for en strækning, alt efter om man bestiller en enkelt- eller returbillet.

    Jeg troede at alle deres billetter på skandinaviske/europæiske ruter blev solgt som enkeltbilletter. Men det er måske ikke tilfældet, eller er det nogle særlige tilfælde hvor de ikke gør det?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Faktisk har jeg i flere tilfælde opdaget at det har været billigst at booke 2x one-way... Meget mærkeligt firma...
     
    Michael Wahl og Henry "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Norwegian har det også hvor det er 100vis af kroner man sparer ved at booke på skandinaviske sider frem for deres US-side. Med SAS er det oftest i lande med valutaudsving. Har oplevet at spare 100 kr på en Plus billet til TOS ved at købe den som 2 enkeltbilletter, men ellers handler det ofte om under 10 kr
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det har jeg også oplevet. Men i dette tilfælde handler det om at en Plus rejse koster ca. 1600 kroner hvis jeg bestiller den som en del af en t/r rejse, mens den koster 1900 kroner hvis jeg bestiller den som en enkeltrejse.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side