Kan se at 984 er aflyst i dag, dog afgår der endnu et fly fra CPH til NRT i dag. Nogen der ved hvad der er galt med OY-KBD? https://www.flightradar24.com/data/flights/sk984/
i går var den 1,5 time forsinket ud af CPH - måske den har haft noget tech der ikke er blevet løst ordentligt?
Ja. Gad vide hvordan de får den hjem.. om den flyver tom. Der er dog nok en del cargo der skal med alligevel
Nu står LN-RKG fast i PVG. Det giver nu åbenbart i skrivende stund en aflysning på SK925 i morgen, søndag.
lidt mere i dagens Check-In: http://www.check-in.dk/sas-aflysninger-rammer-2-000-passagerer#.VpSr3xUrJaQ
Hehe, hvordan var det nu lige det var? Norwegian langdistance er stadig super usikkert i forhold til SAS, hvis man vil være sikker på at ankomme til tiden ikke
Der skal vist mere data til at sige noget præcist om det, men vi har da også hørt om en del DY forsinkelser på det sidste. Derudover tror jeg at det endnu mere er mere hvordan man bliver behandlet og ombooket som reglerne foreskriver, at folk (inkl. mig) tænker på når der skrives om DY forsinkelser. Jeg prøver heller ikke at påstå SAS er perfekte, men tror forskellen er kæmpe.
@Peter Krogh Frausing SAS har trods alt stadig fordelen af at bruge *A partnere i tilfælde af re-routing af passagere - især hvis de alligevel har connecting flights, hvorimod Norwegian venter indtil flyet nu er klar - om det så tager 4 dage i OAK.. det sker ikke med SAS hvis SK936 bliver aflyst
I har fuldstændig ret i at SAS har en kæmpe fordel i A* samarbejdet, så uanset er SAS kunder nok bedre stillet i situationen - prøver bare at sige at det ikke kun er DY der laver mange forsinkelser på langruter
Uden at jeg vil gøre mig ekspert i airline aftaler, og med det forbehold at informationen ikke ligger tilgængelig her, men så er det altså ret sigende hvad Expertflyer fortæller under interline agreements: Når man slår Norwegian (DY) op: Interline Agreements E-Ticket Interline Agreements D8 Paper Ticket and Baggage Interline Agreements MAY ISSUE TICKETS INCLUDING D8 HU MAY CHECK BAGGAGE TO D8 HU Altså hvis de kun har aftaler med Djibouti airlines og Hainan - så har de jo ikke meget at gøre med når folk sidder fast et sted i verden. Nåå, skal vi lige prøve at slå SAS op....?_O Interline Agreements E-Ticket Interline Agreements AA AB AC AF AI AM AP AS AT AV AY AZ A3 BM BR BT B2 CA CI CM CO CX DE DL EI EK EN ET EY FI FM FV GF GL HM HX IB IG JJ JL JP JU KA KE KL KM KQ LA LG LH LO LP LR LX LY ME MH MI MK MP MS MU NH NZ OA OK OS OU OZ PG PK PR PS PZ QF QR RJ RO SA SN SQ SU SV SW S4 S7 TA TF TG TK TP TU T0 UA UL US UX VN VS VX WF WY XL ZH 2K 2N 4M 9B 9W Paper Ticket and Baggage Interline Agreements MAY ISSUE TICKETS INCLUDING AA AB AC AF AI AM AS AT AV AY AZ A3 BM BR BT BU B2 CA CI CM CX DE DL EI EK EN ET EY FI FM FV GF GL HM HX IB IG JJ JL JP JU KA KE KL KM KQ LA LG LH LO LP LR LX LY ME MH MI MK MS MU NH NZ OA OK OS OU OZ PG PK PR PS PZ QF QR RJ RO SA SK SN SQ SU SV SW S4 S7 TA TF TG TK TP TU T0 UA UH UL US UX VN VS VX WF WY XL ZH 2K 2N 4M 9B 9W MAY CHECK BAGGAGE TO AA AB AC AF AI AS AT AV AY AZ A3 BM BR BT BU B2 CA CI CM CX DE DL EI EK EN ET EY FI FM FV GF GL HM HX IB IG JJ JL JP JU KA KE KL KM KQ LA LG LH LO LP LR LX LY ME MH MI MK MS MU NH NZ OA OK OS OU OZ PG PK PR PS PZ QF QR RO SA SK SN SQ SU SV SW S4 S7 TA TF TG TK TP TU T0 UA UH UL US UX VN VS VX WF WY XL ZH 2K 2N 4M 9W
Forskellen er ikke om SAS eller andre legacy netværk carriers er mere eller mindre forsinket. Vi ved at det sker for alle mere eller mindre selvforskyldt. Men som eksempel var jeg forsinket på SK925 og ville misse min UA connection og blev i CPH allerede ombooket til AA connectionen. DET er forskellen.
Vi skal lige have den her på plads D8 er også Norwegian: http://www.check-in.dk/norwegian-forveksles-med-afrikansk-selskab#.VpXbLBXhBjU Jeg ved ikke med HU...