Som Fanden læser Biblen...
Jeg skal ikke forsvare SK på nogen måde.
Denne kampagne har været kørt på præcis samme måde som de forrige gange de har gjort det. Det har ikke fremgået om det var basis point eller ekstra point...blot 2xPoint. Og 2xPoint er jo 2xPoint...
At de har (endelig) har ændret teksten, må vi takke
@Schwert for.
Men man må give SK marketing at der sikkert er nogen som har booket en røvfuld flyvninger, i håbet om at kunne nå en højere status, men så er endt med en (herlig) masse point, som ikke ikke helt har haft den betydning, som de først havde håbet.
Jeg ville da også være ufatteligt skuffet, hvis jeg ikke fra tidligere erfaring, havde vist hvordan SK kommunikerer denne kampagne. Jeg er stadig skuffet at man fra SKs side ikke melder klart ud.
SK har da fået (igen) fået en masse omtale her. De har måske taget Rejsekongens motto til sig: Dårlig omtale er bedre end igen omtale. I så fald er
@Schwert jo deres perfekte mand ;-)
Click to expand...