Skal / skal ikke.....

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af Schwert, 28/10/15.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Dagens nyhed om at BA åbner BLL-LHR, bærer endnu en gang ved til bålet BA contra SAS.

    Er dette egengyldigt det der "dikterer" skiftet fra *A til OW, jeg er godt nok fristet, da jeg samtidig kan skifte Emirates ud med Qatar, og på den måde poole 95% af min opsparing i en alliance......

    Eeeehw - det er svært, har jo altid været tro mod SAS, men helt ærligt..... Har de været "tro mod mig" eller er det endelig ved at være tid til at droppe min romantiske støtte til vores flag carrier....

    /Schwert



    UPDATE:

    http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2015-10-28-dubai-kan-vaere-naermest-ubeboelig-om-100-aar

    Hmmmmm - ok så kan man jo lige så godt droppe "sandkasse selskaberne" over een kam o_Oo_Oo_O
     
    Senest redigeret: 28/10/15
    Kristian og clager "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hehe. Kom du bare over til den lyse Oneworld side og forlad de uvidendes SAS mørke :D
     
    Kasper, THammer, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nej @Schwert græsset er ikke altid grønnere... - og du skal jo også holde liv i Tirstrup ikk..
     
    tbh, Ulrik og alexanderln "Synes godt om dette"
  4. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Er der nogen af jer der kender til OW-programmet og har de nogle "værdifulde" perks for status-medlemmer som SAS ikke har? Ud fra hvad jeg kan finde ud af på BAs hjemmeside, ser det ikke sådan ud.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Om Oneworld Emerald tilbyder mere end *A Gold tror jeg ikke umiddelbart... Det er ihvertfald i småtings afdelingen. Der er jo pros og cons ved de enkelte selskabers statusprogrammer. F.eks. tilbyder SAS jo dedikeret fast track kun for deres egne medlemmer i CPH -- lige så har BA specifikke tilbud kun til deres egne medlemmer i LHR.
     
    Claus Heine "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg har lige lavet artiklen for denne nyhed (kommer på i morgen tidlig). Det er bestemt gode nyheder og selve afgangstiderne passer perfekt til BA's langrute program:

    upload_2015-10-29_15-42-55.png

    Så du kan flyve fra BLL til LHR og nå eftermiddagsflyverne ud og på hjemturen så er afgangen kl 07:45 på alle dage perfekt til et hurtigt skifte og hjem til BLL.

    Så jeg syntes bestemt det er værd at overveje og jeg kan sige at jer lige nu er mere glad for mit BA Guld end mit SAS EBD!

    Jeg syntes værdien er super og især, da "overflow" af point kan gå til American Airlines, hvor værdien af point er endnu bedre. Dertil giver BA Guld afgang til First Class lounges, spa's, restaurants etc.

    Dog syntes jeg at det nye SAS Business Class produkt er meget bedre end BA's er.
     
    Kristian, alexanderln, jefi99 og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side