Spørgsmål til OptionTown og sædebestilling.?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Jannik, 9/8/15.

  1. Jannik

    Jannik Medlem

    Beskeder:
    61
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    18
    Overvejer en OptionTown til SAS PLUS, men bliver i tvivl om man stadig kan vælge sæder.

    Det er min kone og jer, der rejser, og vil gerne have sæder ud til vinduet - der sover vi bedst.

    Men kan det lade sig gøre - UT lover jo først svar 3-4 dage før afrejse.?
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så snart en opgradering er gået igennem, så kan du vælge sæder i Plus kabinen. Om der så er ledige vinduessæder til den tid er til gengæld svært at svare på...
     
    Jannik "Synes godt om" dette.
  3. Jannik

    Jannik Medlem

    Beskeder:
    61
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    18
    Tak @Flemming Poulsen

    Kan se at andre har sagt, at prisen er steget når du har jaft logget ind igen - min er lige faldet 20EURO siden login på måske 5 min - det er dog hjem rejsen og der er det ikke sikkert, at jeg vil opgraderes :)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Nu ved jeg ikke om du har noget status hos SAS EuroBonus, men opgradeirng via OptionTown giver også en del ekstra points som hjælper dig til at nå højere status hurtigere. Og det kan hurtigt blive pengene værd hvis du er på grænsen til at blive fx Guld eller Diamond :)
     
    Kenneth K og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. Jannik

    Jannik Medlem

    Beskeder:
    61
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    18
    Tak @Frequie

    Er ked af, at først være begyndt med dette pointsystem for 1 uge siden - har aldrig interesseret mig for det, før jeg af ukendte årsager ramlede forbi Bonusfeber :)

    Så har vel nu cirka 10.000 point - ved ikke om min kone før EuroBonus, når jeg har købt billet - har prøvet at oprette mig på Familiekonto, men det ser ikke ud til at virke, så nu må vi se :)
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Jannik

    Jannik Medlem

    Beskeder:
    61
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    18
    Tror, at jeg ringer til SAS imorgen og hører, om man evt. får pengene refunderet for tilvalgt sædevalg, selvom man bliver opgraderet.
     

Del denne side