SPG Promo

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jakobv84, 26/11/14.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Targeted promo så tjek her om du kvalificerer. Jeg fik 4,000 points for 4 stays op til max 12,000 points ved 12 stays (ikke nætter!)
     
    Senest redigeret: 26/11/14
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Sorry
    Unfortunately, you're not eligible for this promotion

    Jeg er også lidt en newcomer. Efter at have være Le Meridien Gold (årh, jeg savner de tider, hvor den kæde var selvstændig), så blev jeg overflyttet SPG Gold, da de fusionerede. De vekslede pointene ganske generøst, husker jeg. Det var nok omkring 2005.
    Nå men for nylig jeg signede up for det der Corporate Preferred (via backdoor), og en anden kampagne, der med én nat i Asien ville give mig guld. Den nat bliver på søndag i TPE. Derefter skulle jeg være med i SPG-gamet igen ;)
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jep jeg har godt set at man kan blive SPG Gold hvis man har Asiatisk adresse. Selv når jeg Gold i December, men har ingen forventninger om at det gør nogen som helst forskel udover at optjene points lidt hurtigere. Min kone var heller ikke eligible. Et større problem er dog at hoteller tit ikke er en del af SPG promos... I det hele taget er SPG hoteller bedre at bo på end deres points optjening er...
     

Del denne side