Sportstråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jefi99, 6/6/14.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Med et VM rundt om hjørnet, hvor Danmark desværre ikke er med, men også en sommer med Tour de France, et Le Mans i næste weekend etc, er der så nogen der skal ud og rejse med det primære eller sekundære formål at se sport? Har I før rejst med det formål? Til Premier League-fodbold i England? OL? Bundesliga? Champions League? EM i roning? Boksning? VM i curling? Whatever...

    Og for at svare på mit eget spørgsmål, så har jeg været til EM i fodbold i 1996 og 2004, til F1 i Monaco en del gange, F1 i Sao Paulo, og som en "sidegevinst" på en tur været til Serie A-bold i Firenze, set Sporting Lissabon spille hjemme, til landskamp i Uruguay, til flere ligakampe i Brasilien.
    Og så skal jeg til Formel 1 i Østrig om et par uger, og måske også til Monza senere i år.
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Da jeg en gang i tidernes morgen arbejdede som sportsjournalist???? (interesserer mig egentligt ikke særligt for sport ;) ) var jeg i Volgograd for at kommentere en håndboldkamp mellem Ikast og Volgograd i EHF-cuppen.

    Turen gik fra Karup via Riga og Moskva til Volgograd i et af Cimbers ATR-fly - med russisk lods ombord fra Moskva til Volgograd. Ganske interessant... Det var dengang med åbne cockpit-døre og med samme crew på hele turen på en ad-hoc-charter, så blev det en spændende tur, der gav en del timer på flightdeck, hvor jeg bl.a fik lov at sidde i captains seat under cruise.

    En ganske interessant oplevelse og flyveturen var helt klart et større højdepunkt end det sportslige element ;)
     
    Schwert, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side