SQ First med EB point

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af AntonK, 14/1/19.

  1. AntonK

    AntonK Nyt medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Hej,

    Jeg har sparet en del EB point op, og kigger nu på at bruge dem på en tur til Asien.
    Hvor søger I efter ledige sæder på SQ First? Skal man stadig ringe til EB eller kan man søge online (f.eks. Krisflyer "non-saver" og så gå ud fra at der er på EB?)

    Mange tak
    /Anton
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Du kan finde Star Alliance bonus billetter her: https://www.sas.dk/eurobonus/star-alliance-award-trips/

    Men jeg er sikker på, at der også er andre søge-muligheder. Andre IF-ere kender dem - og vil sikkert snart kommer i opslag.
     
    Henrik Olsen og Nielspg "Synes godt om" dette.
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hej Anton,

    Har sendt dig en PB.

    Hvis der er andre der læser med her, så lige et hurtigt svar på dine spm her.

    Skal man ringe: Ja, som SAS selv skriver på deres EB side:
    For at booke første klasse eller anden support bedes du ringe til SAS Sales & Service.

    Vedr at søge på billetter, så anbefales det at starte med at læse det her: https://thepointsguy.com/guide/search-star-alliance-availability/
    Personligt bruger jeg NHs hjemmeside.

    Og nej, bare fordi du finder en SQ F billet på KrisFlyers hjemmeside, så er det ikke nødvendigvis ensbetydende med at den er frigivet til alle andre *A selskaber, men der er en chance for det.
     
    Henrik Olsen, AntonK, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ved ikke om @THammer har skrevet det samme til dig, men lige lidt xtra om det.:)
    På SAS' side for awardsøgning (som så har været nede i over en uge) kan man kun søge economy og business billetter.
    SAS' EB kunder har faktisk adgang til nogle strækninger med first class, man kan ikke rigtigt søge selv efter dem nogle steder, kun ringe ind og spørge. Rimelig ufleksibelt desværre.
    Der er visse strækninger som SQ frigiver til EB kunder:
    CPH-SIN T/R har vist pænt med award ledighed. Har læst om nogle norske IF'ere som har fundet LHR-SIN på A380 suite.
    AKL/SIN T/R er også imellem, jeg har selv en tur på gl kabine A380 i næste uge. :) Booket for EB point for et halvt år siden.
    Først blev en plads ledig, så gik der noget tid, så kom en til. Sæt dig evt. på en business plads, hvis ledig. Og tjek med jævne mellemrum om noget er frigivet på first.

    Happy hunting. Lad os høre hvad lykkedes :)
     
    asf, Henrik Olsen, AntonK og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. AntonK

    AntonK Nyt medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Mange tak for Jeres input - jeg ser frem til at bruge en del tid på telefonen med SAS og på Mileage Club :)

    Skriver helt sikkert når det lykkes ! :)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, RasmusH og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side