Star Alliance-bonusrejser

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Jørgen, 27/7/21.

1. Jørgen

Jørgen Aktivt medlem

Beskeder:
    85
    "Synes godt om" modtaget:
    160
    Point:
    33
    "Booking af Star Alliance-bonusrejser er midlertidigt ikke muligt."
    Det er hvad SAS hjemmeside fortæller. Jeg har så været i kø et par gange i mere end 45 min på telefon og opgivet. Hvordan gør man? Jeg har brug for at finde ud af hvordan jeg bedst bruger mine opsparede points inden de udløber til vinter. Jeg vil gerne til Sydamerika. Som altid plejer der jo at være god hjælp at hente her.

PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Nj4220

Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

Beskeder:
    1,308
    3,814
    Point:
    113
    Har du status og forsøgt at skrive og spørge efter billetter hos guld/diamant mailen?

Jørgen, PENSIONISTEN, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

Beskeder:
    1,299
    5,680
    Point:
    113
    Jeg synes ikke, at der er noget forgjort i igen og igen at vise SAS, at dets mange Eurobonus medlemmer har et meget stort behov for selv at kunne booke Star bonus billetter (det vil måske ovenikøbet mindske overbelastningen af tlf systemet).

Jeg (EBD) har 3 forslag, som jeg selv har gjort brug af.

- 1) SAS´s facebook - skrev på "besked" - fik svar (ikke auto svar).

- 2) For længe siden skrev jeg på en gammel SAS mail adresse. Problemet blev løst (jeg ved dog ikke om den adresse eksisterer endnu, der kan jo være sket meget det sidste års tid), men prøv : [email protected].

- 3) En mere drastisk mulighed, hvor jeg også fik løst et EB problem : skriv til selveste øverste chef for Eurobonus, her fik jeg også løst et problem : [email protected]

Henry, Jørgen, jespersm og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Jørgen

Jørgen Aktivt medlem

Beskeder:
    85
    160
    Point:
    33
    Jeg kan forstå at det ikke bare er mig der har det problem. Nej jeg har ingen status hos sas. Jeg har stadig 4 måneder til at finde en løsning, så jeg skal nok få kontakt på en eller anden måde. Så kan jeg jo lige studere vilkårene i mellemtiden, hvis de er til at forstå.

Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side