Star MegaDo 6.. The rise of the vikings 11. til 13. mai 2015

Poster i 'NYHEDER' oprettet af tommy777, 8/2/15.

  1. tommy777

    tommy777 Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Beklager forsinkelsen, en veldig travel vinter.

    Nå er vi endelig klar til launch og som lovet, holder vi av 70 seter til de 3 bonusfebersitene i Skandinavia. Disse setene er tilgjengelig NÅ og frem til SMD6 legges ut til offentlig salg neste Mandag kl 1900 nordisk tid.

    Først til mølla prinsippet gjelder. Dersom du ønsker å være med, post i denne tråden og jeg vil sende en booking link til deg via PM

    Her er highlights - mange elementer er likt SMD1 men ikke i Hawaiian theme, men i viking theme.

    -- Nærkontakt av 3. grad. Up close and personal med Airbus A350 - fremtiden i aviation
    -- Tilbring dagen med Mark Schwab, President og CEO av Star Alliance og få eksklusive behind the scenes omvisning med mer i Stars største investering på mange år, T2, The Queens Terminal at London's Heathrow
    -- En dag med SAS -- SAS satt sammen en av de mest populære programmene noen gang på SMD1 i 2009. Nå er de tilbake og ønsker velkommen til å tilbringe dagen med dem i Stockholm. Fokuset er på Business Class og nye fly, samt SAS Eurobonus.
    -- Club Carlson er ny hotell partner. Alle deltakerne mottar Club Carlsons toppstatus Concierge og du er også invitert til en veldig eksklusiv mottakelse på deres flaggskipeiendom The May Fair in London.
    -- Miles og points og masse giveaways coming up!

    Det offisielle programmet

    Mandag 11.mai
    0800 Innsjekk og registrering på Radisson Blu Sky City hotell

    Morgenprogram og buss til Frøsundavik for veldig eksklusive møter og aktiviteter.

    Buss tilbake til Radisson Blu Sky City der vi overnatter. En spesiell rate til under 1000SEK vil være tilgjengelig. PS! Du må bo her for å motta gratis Concierge status.

    1900 Velkomstparty hosted av SAS, milepoint og Star Alliance. Innsjekk og utdeling av boardingkort for folk med kun håndbagasje

    Tirsdag 12. mai

    0430 frokosten åpner
    0815 Innsjekk stenger, dedikert skranke i T5
    0900 Den offisielle SMD6 flighten har avgang. Vi har chartret en SAS 737-800 for anledningen
    1200 Ankomst Toulouse
    En meget eksklusiv inside tour - møt Airbus A350!
    Sikkerhetskontroll og avreise til London kl 1720

    Ankomst London Gatwick kl 1800, gratisbilletter til Gatwick express ligger i velkomstpakken din.

    2000 En aften med Club Carlson på The May Fair. Det vil også bli rom tilgjengelig på Park Plaza Victoria. Priser fra 160 pund.

    Onsdag 13. mai

    Heathrow Express til LHR, ikke inkludert

    1000 En dag med Star Alliance på Heathrow. Dette blir en veldig spennende dag med once in a lifetime events du ikke vil ha mulighet for noen andre steder.

    1500 Programmet avsluttes.

    Hva er inkludert

    Alle aktiviteter nevnt over. All transport med buss og tog i Stockholm, Toulouse og London, minus HEX som er ekstra. To party med åpen bar, Frokost. Inflight måltid og alkohol. Status bonuskampajer med mer.

    Og selvsagt to uforglemmelige partyflights ;)

    Pris 999USD for sete i Economy. Full servering ombord
    1499USD for nødutgang med midtsete blokkert, samme servering som Economy
    1799USD for Business Class med midtsete blokkert, Premium servering, inkludert Champagne

    So there you have it.

    Mer info på www.megado.com.

    De første 70 som poster her eller Danmark eller Sverige er garantert en plass, billettering må skje innen 15. februar, 2000 norsk tid.

    Hvordan sikrer jeg meg plass

    Post her og jeg vil sende deg en PRIVAT bookinglink.

    Som Nils Lindhe bruker å si.. Vi kjør!
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen, Christian Løn og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Lyder godt nok spændende, desværre er på konference i Mellemøsten :-( - god tur til jer heldige... ævæv...
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Er naturligvis med :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Lyder super fedt, godt initeritiv! Mange penge har jeg dog ingen af, så det må blive en anden gang :)

    God tur!!!
     
  5. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Er der nogle som har været med før, som kan berette lidt om det for en eventuel newbie...
     
    tommy777 "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg har været på 5 af disse MegaDo's før og det er 100% sjovt og spændende. Dertil oplever man noget som du ikke kan se eller få adgang til selv. Så det er nogle dage med fuld fokus på alt det om at rejse/flyve/aviation/hoteller og det er sammen med folk, som tænker det samme som en selv.

    Er der noget specielt du gerne vil vide så blot spørg :)

    Hilsen
    Henrik
     
    tommy777 og lionshield "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Jeg vil også gerne deltage i dette, dog er jeg i USA og skal lige se om jeg kan komme retur i tide :)

    Det er et fedt arrangement, så vil meget gerne deltage :)
     
  8. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Er det primært for folk som rejser rigtigt meget eller vil det ligeledes være givtigt for folk med et lille rejse mønster?
     
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hvis du er interesseret i luftfart og fly så er det helt sikkert meget interessant. Det er et godt mix af folk som er med. Alt fra flynørder til frequent flyers som flyver mere end de fleste. Her er folk i alle aldersklasser og med mange forskellige baggrunde. Desuden forventer jeg at der er folk fra hele verden som flyver ind til dette event. Det plejer der ihvertfald at være. Man behøver på ingen måde at flyve meget for at være med. Der er plads til alle.

    Har du lyst til at deltage, så er du meget velkommen - og jeg er sikker på du vil få en oplevelse for livet.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  10. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Vil der være gardin mellem Biz og Monkey? :D:p
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  11. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Ville rigtig gerne deltage, men er på vej hjem fra USA på det tidspunkt. Hvor ofte afholdes disse Star MegaDo?
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. tommy777

    tommy777 Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    He he. Vi vil vel gjerne ha hele flyet med på festen. Cateringen foran blir respektabel. Henriot, XO Cognac med videre. Så det bør svinge.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. tommy777

    tommy777 Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    En gang om året ca.
     
    Claus Heine "Synes godt om" dette.
  14. Jens

    Jens Cuba

    Beskeder:
    10
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Lyder som en sjov og spændende tur. Skal jeg forstå det sådag, at det koster us 1000 og der til kommer ca us 600 til hotel og så skal billetten til Stockholm også oven i? Kan jer der har været med før løfte lidt på låget om hvad vi kan forvente af sjov og spas :)
     
  15. Jens

    Jens Cuba

    Beskeder:
    10
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Hej Henrik.
    Hvad kan vi forvente af sjov og spas? 10.000kr er jo lidt af en udskrivning for 3 dage, synes jeg i hvert fald. Derfor kunne det være rart at vide hvad man evt. går ind til :) Ud over en oplevelse i særklasse ;)
     
  16. eriksas

    eriksas Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Hei, jeg er med - vi er 2 stk- economy
     
    tommy777 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  17. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Som du selv nævner, så kan du forvente en oplevelse i særklasse ;)

    ca. kr. 6000,- for selve arrangementet er selvfølgelig mange penge, men der er også mange udgifter forbundet med at arrangere sådan en tur. Alene prisen for at chartere et fly en hel dag trækker godt op. Men derudover, så inkluderer prisen også 2 receptioner med fri bar, bustransfer, lufthavnstransfer fra LGW, ekstra catering på flyet og meget meget mere. Desuden får alle deltagere også Club Carlson Concierge status - for slet ikke at tale om de helt specielle oplevelser hos Airbus, SAS og i London Heathrow T2 - hvor vi får adgang til områder man ellers ikke åbner for offentligheden.

    Man skal naturligvis have interessen for fly m.v. - men har man det så tør jeg godt love en "once in a lifetime" oplevelse sammen med 150 andre, som deler samme interesse.

    Kender jeg folkene bag arrangementet ret, så kommer der helt sikkert også nogle flere overraskelser undervejs.

    Mht. hotel, så ved jeg der tidligere har været en del, som har delt værelse for at holde omkostningerne nede. Så kender du andre der skal med er det måske en mulighed.
     
    lionshield, jefi99 og clager "Synes godt om dette"
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hej,

    Nu er hele programmet ikke helt afsløret endnu, så kender ikke alle detaljerne. Men som Flemming skriver så er dette her en stor del underholdning og insider ting.

    Prisen er høj - men husk på at du reelt får 2 stk flybilletter for selve grundprisen plus alt transfer og adgange. Alene dette kommer ret tæt på grundprisen - dette så at huske at det er adgange til ting, som man ikke normalt kan købe sig til.

    Dertil kommer der bonuspoint, som der skrives, og især Club Carlson Concierge status, som giver gratis morgenmad på ale hoteller i mindst et år. Så dette har også en stor værdi. Så gør man alt dette op rent værdimæssigt så bliver prisen ikke så høj, men du skal sammenligne det med en tur, med flyvning og fest i højsædet. Så man er lidt træt i hovedet efter sådanne tur :)
     
    jefi99 og clager "Synes godt om" dette.
  19. Glenn Dunseth

    Glenn Dunseth Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    3
    Hei.
    Er det her jeg skal skal skrive for å melde meg på? Jeg er ny her, men håper jeg er "kvalifisert". Jeg er norsk EBD, Flying Blue Platinum og ClubCarlson Conc. Har ca 3000 flighter/8000 timer med rutefly, har fløyet MD80 sim SAS Flight Academy, er hvert år på SXM, Maho Beach, verdens beste strand... (skal ha med 34 gjester dit neste år), arrangert reiser worldwide for større og mindre grupper, som da jeg fikk i oppdrag å vise mest mulig av verden på 12 døgn med Star Alliance RTW-ticket. Ser frem til å hilse på likesinnede! Yrke: lege, men hodet er fullt av aviation, og den dag jeg trenger intravenøs væske, skal jeg ha JET A1...
    Glenn (48)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Husk at skrive jer på listen og ellers sættes billetterne til salg i dag klokken 12:00 CST:

    Sælges her: https://megado.com/

    upload_2015-2-16_13-25-22.png
     

Del denne side