Starwood Preferred Guest - SPG® Bring On The Nights promotion

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Henrik Olsen, 7/1/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så er der ny promotion fra SPG:

    • 2,500 bonus Starpoints for every five eligible nights you stay, up to 20 eligible nights.
    • Additional 5,000 bonus Starpoints when you hit 25 eligible nights.

    SPG Promo JAN 2014.JPG

    Link er her: https://www.spgpromos.com/bringonthenights/
     
  2. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Især værd at bemærke at denne promo gælder på alle deres hoteller. Tidligere har der været en lang liste med hoteller, der ikke deltog i hver promo.

    (Imens kan vi der sværger til SPG så bare vente på at de kommer tilbage til Danmark. Da Palace på Rådhuspladsen var et Le Meridien og havde 6-700 kroners værelser på grund af ombygning var det en fantastisk mulighed for "mattress runs" - dvs. overnatning alene for pointenes skyld.)
     
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Le Meridien i CPH - det var tider - der har jeg boet en del da jeg boede i Aarhus og var i storbyen 3-4 gange per måned.
     
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Check de her Starwood Hoteldeals, faktisk ikke helt dårlige: http://www.spghotescapes.com/ - er vist hver onsdag det her kommer, det her initiativ. Der er ok gode besparelser at finde!

    spg.JPG
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Baronen

    Baronen Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Æv....næsten alle deres hoteller :confused: .....Har 18 dage på Sheraton Walkers Hill i Seoul i næste måned.. og de ser ikke ud til at være med i denne promotion :(
     
  6. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Hvor ser du det ? Jeg læser om denne promotion: "Earn on all eligible stays at any of the hotels and resorts in the SPG program. No exclusions.".

    Så for 18 dage burde du få 3*2500 point oveni de point du allerede optjener.

    Bemærk iøvrigt at W Seoul ligger lige ved siden af hvis du skulle være interesseret i at skifte hotel undervejs for at optjene kvalificerende stays til Gold/Platinum niveau (10 stays for Gold, 25 for Platinum).
     
  7. Baronen

    Baronen Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Rune, jeg prøvede at finde hotellet i det link, som du vedhæftede men ingen hoteller i Sydkorea dukkede op, har dog tilmeldt mig en eller anden registration promotion :-/....så må jeg se om det går. Eller kommer der en klage ..:D
    Dog fatter jeg ikke lige optjeningsperioden eller hvordan SPG kører (er normalt mest til IHG)...jeg har sølle 1200 starpoints, som stammer fra 8 dage på et Sheraton Hotel i Oktober måned 2013 (hvor jeg blev medlem) langt inde i kinamandsland...men 0 nights ?! ...kører optjeningsperioden fra Jan-Jan ?
     
  8. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Hej Baron,

    Der er to links i denne tråd. Det første er til SPG's omtalte promotion (https://www.spgpromos.com/bringonthenights/), det andet er til nogle SPG hoteltilbud.

    Og ja, SPG status optjenes i kalenderåret, så 0 nights/stays er ikke kritisk på nuværende tidspunkt ;-). Pointen med at skifte hotel undervejs på en længere tur, er at man dermed optjener flere stays, dog er det først ved Platinum at SPG virkelig rykker, hvilket kræver 50 nights eller 25 stays.

    Når jeg rejser alene i byer med SPG hoteller tæt på hinanden, forsøger jeg at maksimere min optjening af stays ved at skifte hotel hver nat. Det er selvfølgelig et temperamentsspørgsmål om man gider at bøvle med det for at tjene status i et hotelprogram (min kone har meldt ud at det kan jeg godt glemme, når hun er med). Jeg har f.eks. en 8 dages tur til San Francisco området booket i næste måned, hvor jeg er booket på et nyt hotel hver nat for at tjene 8 stays til min SPG Platinum status (med en rulle-kuffert og et baggagerum på lejebilen, generer det ikke mig).

    Det forudsætter selvfølgelig at man selv kan påvirke hvor man bor hvis det er forretningsrejser, men for mit vedkommende er vores rejsebooker ok med at jeg booker mine egne hoteller så længe prisen er den samme som hun kan booke for.

    Sidste år medførte min SPG fanatisme ligefrem at jeg måtte bekoste en "fantom-overnatning" (dvs. hvor man bare checker ind uden at bruge værelset) på et billigt Aloft hotel i november for at nå de 25 stays i året, idet en stor del af min rejseaktivitet sidste år gik til steder uden SPG hoteller ....
     
    jefi99 og Baronen "Synes godt om" dette.
  9. Baronen

    Baronen Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Super info. Tak for det. Du giver definitionen at "bo i en kuffert" mening ;)....Tror dog ikke jeg har temperament til det i knap 3 ugers tid, men måske på de mindre ture.
     

Del denne side