Status Match Hilton

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Christian Løn, 10/10/14.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg har forsøgt mig med at forespørge om status match til Hilton HHonors, da jeg kommer til at have en Hilton ophold de næste års tid.

    Ifølge Statusmarcher.com, har flere fået en udfordring på 5 ophold på 90 dage for at få guld status.

    Jeg har allerede 5 ophold booket de næste 90 dage, så jeg håber på samme svar.

    Update følger:)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hilton plejer ikke at være så fedtede med deres status ;)

    Har selv haft det de sidste tre år uden på noget tidspunkt at have boet nok hos dem. Udløber i februar, så nu skal jeg have fundet en løsning på at forny den efter den dato ;)

    Men historisk set, så dukker der jævnligt nogle smutveje op til at få Hilton-status
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har også tidligere haft "jukse-guld" hos Hilton. Det var nu ikke fordi jeg var så imponeret over benefits på de få ophold jeg havde med kortet.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Heller ikke her. Men morgenmad og wifi er nu fint nok. Mere skal man ikke forvente.

    Fik dog upgrade til executive floor og lounge adgang på en booking på 3 værelser i London engang. Fint når man har inviteret hele den pukkelryggede med. Det var value for money når der var happy hour i loungen samt den gratis morgenmad til 6 personer i 3 dage.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har også Hilton Gold (via amerikansk kreditkort) og det har betydet meget lidt for mig. Men jeg bor nu heller ikke meget Hilton anyway eftersom deres points er så lidt værd.
     
  6. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Startede selv med "vrøvle-Guld" og blev faktisk positivt overrasket over de benefits der var. Gratis morgenmad (som regel stor/amerikansk morgenmad) kan hurtig blive en værdifuld benefit. Og så er jeg blevet opgraderet til større værelser/suites måske 20-30% af gangene.

    Siden jeg blev vrøvle-Guld hos Hilton har jeg flyttet så mange ophold som muligt til dem, og er så blevet en "rigtig" Diamond. Så deres "vrøvle" status har virket :)

    Der er beytdelig forskel på Diamond og Gold. Indtil videre har jeg en ca. ~50% upgrade rate til suiter. Og man får som regel lidt "ekstra" med... sidst var der fx fin chokolade og en flaske rødvin i London. Diamond er lettere at få hvis man går efter "points" indtjeningen fremfor antal nætter eller lign. Hvis man fx har en forretningsmiddag med 4 personer i alt, kan man nemt få point der ville svare til 3-4 overnatninger.

    Uanset hvad, synes jeg at Hilton Gold klart er den bedste hotel status i forhold til "indsatsen" - det er ikke så svært at få.
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Har hatt vrøvle-guld i 3 år nu, og er meget godt tilfreds. Har benyttet Hilton i Tyskland, Spanien og Thailand og har 100% upgrade success. Gratis morgemad, fri wifi, lounge gør det til et oplagt valg så lenge guld statusen haves. Mister jeg den kommer jeg nok til at savne den. Så jeg melder ikke flytning hjem fra Australien før jeg er downgraded, hehe
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  8. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Svaret fra Hilton var som forventet en challenge - 5 ophold indenfor 90 dage og derefter guld frem til 31. Marts 2016:)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Da jeg har godt 400.000 point ved Hilton og ikke når guld næste år, så skal jeg også have gang i en sådanne challenge. Dette er for at få mest ud af reward opholdet. så jeg kommer til at skulle det samme næste år, så godt at vide at det forsat virker :)
     

Del denne side