Steff's Place

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jakobv84, 8/2/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nogle der har prøvet sådan en fætter her? Jeg var nysgerrig men desværre for sulten til at gøre forsøget.
    WP_20150208_09_42_48_Pro.jpg
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jakobv84 - det var da de helt utrolige madsteder og mad du spiser

    Nå, men er der remoulade i den menu, kunne den være at overveje!

    Nu vil jeg tillade mig, hi-Jacke tråden og høre hvilke pølsevogne i frekventerer?

    Min absolut favorit er pølsevognen ved Åmarken station/stenstykkevej i Hvidovre! Steff pølser, dyppelse foregår ved at man peger på de dåser man vil have, alitibium. . Endelig er der altid varme cocio eller kolde faxe kondi..

    Favoritten er frankfurter med det hele.. åbent til midnat
     
    Henrik Olsen og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja jeg spiser mest pølser i CPH lufthavn hvis nu sandheden skal på bordet. På gader og stræder foretrækker jeg som regel en go pita kebab med chili.

    Måske næste BF meetup er i Hvidovre? :)
     
    mhsalv og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ser sku lidt mystisk ud, men kunne da godt være spændende! Jeg har aldrig prøvet Steff's place i lufthavnen...

    Jeg er glad for Bjarne's pølser i Ballerup, når det skal være... Det er også steff houlberg, der er masser af gode dressinger (specielt Brdr. Bisp II), de har lækre flæskestegs sandwicher og bøfsandwicher...
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Bjarnes pølser overfor Shell tanken i Ballerup, absolut også et hit.. Man må simpelthen ikke gå ned med for dårlige foderbrætter...
     
    Henrik Olsen og tbh "Synes godt om" dette.
  6. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg kommer også mest på Steffs place i CPH, men Åmarken er lige i min baghave, så det kunne være jeg skulle prøve den og brunch brugeren i CPH i nærmeste fremtid:)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg kan informere om, at den eneste fødevareproviant jeg har med på længere ture til udlandet, er en tube remoulade. Jeg har ikke taget hul på den endnu på denne tur, så indtil videre er det bare 450 gram dødvægt...
    Her i Bangkok er der jo "Stalden", den danske restaurant på Sukhumvit soi 8, men selvom deres mad sådan set er ok (og ikke mere end det), så er deres remoulade helt elendig.

    Mht pølser, så var der sådan en gourmet-hotdogbiks i Nimbbygningen v Tivoli, over mod hovedbanen. De lavede rigtigt gode hotdogs, men den er vist lukket (eller måske kan man stadig købe dem inde ved Andersenbageren?
    Ellers er der en økologisk vogn ved Torvehallerne på Israels Plads, ud mod Vendersgade. De tager 40 kr, men det er det også værd.
    Og så er der den der legendariske ude i NV, "Harry's Place". Jeg er ikke kommet der så meget, men en af mine venner boede engang i nærheden, og han kom der meget tit.
     
    clager, Henrik Olsen og jakobv84 "Synes godt om dette"
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Remoulade er en ingrediens der kan bruge altid, kender (næsten) ikke en ret, hvor den ikke er relevant... - gråstener er min favorit :)

    Økologisk og torvehallerne, klinger hult når man taler om god gammeldaws foderbrætter.. - men ærligt, har også smagt den økologiske hotdog i Ndr frihavnsgade og var endda meget positivt overrasket, men økosodavand, der sætter jeg sætter jeg grænsen :)

    Harry's er for kommercielt, da man pludseligt kunne købe deres pølser i netto, stod jeg af...
     
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Der findes kun et sted hvor jeg frekvent kommer - det er Tina's Pølser i Taastrup (hun har et par steder) - Det er et helt fantasktisk sted :)

    Er altid klar til at lave en "møde aftale" der :)
     
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Kan du lave en deal, så vi for 1 EB-point, pr krone spent?
     
  12. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    DØP ved Rundetårn og Johns Deli foran Hovedbanegården ved Tivoli! Men brunchburgeren ser interessant ud ;)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det ville da være en fremragende ide - men tvivler nu alligevel der kommer så mange andre EB nørder ligesom mig der.... men man ved aldrig :)
     
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    måske på flyvergrillen med den deal :p
     
    clager, asf, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side