Swiss 2 for 1 - First tilbud - udlæb 18/12/17

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Claus64, 18/12/17.

Tags:
  1. Claus64

    Claus64 Nyt medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Hej
    Er der nogle her der har prøvet at booke 2 for 1 tilbudet på Swiss, der udløber i dag?

    Jeg er bange for jeg måske har misforstået tilbudet, i det jeg har læst "From 2499 EUR" prisen, som værende prisen for begge personer i tilbudet.
    Men når jeg finder en rejsedato der passer, via linket på tilbudssiden, så ender jeg konstant på 4998 EUR. Er det mig der har været fatsvag, og skulle læse tilbudet som at prisen er fra 2499 EUR/person, eller gør jeg måske noget forkert? Ville ellers være en fin julegave at byde kæresten på :)

    https://www.swiss.com/france/en/Offers/Index/CDG

    MVH Claus
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg vil ikke kommentere på den første del :-D men den pris er helt sikkert per person, ved 2 personer... Desværre... Ellers havde jeg tømt et par kreditkort på billetter :)
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Claus64

    Claus64 Nyt medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    HÆHÆ - nok også bedst! Ja, kan også se på business delen, at det er sådan det skal forstås. Mange tak for hjælpen - havde næsten fået guldkort i øjnene osv
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Har lige kigget lidt på det og at få Paris til Dubai i First (og business class i Europa) for 1799,- EUR per person er rimeligt godt rent prismæssigt. Der er masser af pladser ledige.

    Så vidt jeg husker giver det 200% optjening til EuroBonus, så det er ganske mange point der kommer ind på kontoen der for sådanne tur.

    upload_2017-12-18_14-1-53.png
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K og tbh "Synes godt om dette"

Del denne side