Thai First - kabine?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af lionshield, 22/6/16.

  1. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Har brug for et godt råd til min tur.

    Hvilken option vil I anbefale og hvorfor?

    Prioritet: bedste oplevelse i luft og på jord

    HND-BKK
    Thai First
    Boing 747
    Layover i BKK lounge 9t

    NRT-BKK
    Thai First
    A380-800
    Layover i BKK lounge 2,5t
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Da du skriver at du gerne vil opleve ting på jorden også er det klart med et 9 timers layover. Det giver dig muligheden for at "nyde" det loungedelen og fx. 1 times massage.
     
  3. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Det er også min umiddelbare tanke, men hvordan er 747 contra 380. Er den ikke ret gammel?
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Jeg mener de har to versioner. Den helt gamle, som ikke er så god. Men så den nye er de "pods" som de bruger.

    Har dette fra en note jeg så et sted:

    Across their aging fleet of 12 Boeing 747 aircraft, Thai offer two different first class seats. Half of its Boeing 747 fleet (registered as HS-TGO, HS-TGP, HS-TGR, HS-TGT, HS-TGW and HS-TGX) are configured with ten first class pods. This is the older product and Australia predominately gets it in our experience.

    The other half of its Boeing 747 fleet (registered as HS-TGA, HS-TGB, HS-TGF, HS-TGG, HS-TGY and HS-TGZ) are configured with 9 first class suites. You can tell on the seat map because the second row has one less seat.

    Men kan ikke lure om de på den bestemte rute aldrig bruger det ene eller det andet. Er sædet på denne del af turen vigtig, så er det vel en joker.
     
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg var i samme situation for ca. 2 år siden. Jeg endte med at vælge HND-BKK i en gammel 747.
    Jeg fik en fantastisk service og så gjorde det faktisk mindre at det var i den gamle kabine.
    Når man så landede i BKK og blev hentet og kørt til loungen hvor man lige kunne slukke tørsten i lidt champagne (man har vel altid plads til lidt mere champagne!) inden man kunne smide sig på briksen i deres spa og få en omgang massage, så blev det alt i alt en helt ok oplevelse ;-)

    Jeg ved på FT er der en lang tråd om hvilke maskiner der har den gamle kabine (hvis der er flere tilbage) og hvilke der er blevet opgraderet.
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side