Thai og SAS Diamond

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Fjordholt, 6/9/17.

  1. Fjordholt

    Fjordholt Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Er der nogen der har erfaringer med service på Thai airways når man er SAS Diamond og Gold?

    Erfaring med upgrades på Thai med SAS points modtages også meget gerne
     
    AMJ og Henry "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det giver nul og niks...
    Præcis som de andre *S selskaber kommer deres egne medlemmer i første række og derefter resten af *S pøblen.
    Jeg bliver hilst på med efternavn når jeg kommer ombord og går fra borde, men bortset fra det, så forvent ikke alverden.

    Jeg har ikke prøvet at bruge EB points på TG, men som med de andre *S selskaber, så kræver det et du booker i den rigtigte klasse, for det er muligt at bruge points til opgradering.
     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Fjordholt

    Fjordholt Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Takker... det anede mig.
    Ved du om det er værd at brænde SAS points af på upgrades eller om de er bedre brugt på SAS fly?
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Personligt, og jeg kender ikke dit mønster vedr flyvning, bruger jeg mine point på opgradering fra Biz til F, eller en F flyvning med *S.
    Det er bedre value for the point at vælge at booke en Biz billet med SK eller en opgradering fra Go til Plus eller hele vejen til Biz fra en af de 2 undergrupper.
    Men flyver man ikke meget SK så er det en noget anden sag, alt efter fra hvor til hvor man flyver. Intra EU opgraderinger er generelt ikke tilrådige.
     
    Michael Wahl og Henry "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg har personligt brændt SK points af på en opgradering fra SQ Biz til SQ First, som har kostet mig 0kr i skatter og afgifter. Den synes jeg personligt er "pengene værd"
     
    SophieHendriksen, tbh, Michael Wahl og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side