Thailand retur i sommerferien

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Jørgen, 8/2/16.

  1. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Er det nu der skal bestilles til bkk når datoen er 4. til 25. juli +- 3 dage? Parret skal på bryllupsrejse så datoerne ligger fast.
    Billigst er Aeroflot for ca 5000kr , men jeg tror ikke det er en option. Finair med en mellem landing ligger på ca 5500,kr.
    De store mellemøstlige er noget dyrere nu , men kan man forvente de sænker prisen?
     
  2. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Sommerferiepriserne til Thailand ligger på det niveau du nævner. Jeg ville nok lade brudeparret blive forkælet med en direkte tur med Thai fra CPH til dkk6800 4-25.7 eller lade dem flyve business med Egyptair via CAI til dkk11500 samme datoer. Med MS er det uden øl/vin/spiritus men ellers fin servering og gode full flat sæder.
    Tror ikke priserne i skolesommerferien bliver billigere.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Går ud fra det er fra København?

    Emirates kan godt være med (5358 kr.): https://www.kayak.dk/flights/CPH-BKK/2016-07-04-flexible/2016-07-25-flexible

    Bare fravælg Aeroflot i kolonnen til venstre.
     
  4. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    MS ? hvem/hvad er det?
     
  5. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Egypt Air. Ja, folk herinde burde skrive, så alle kan følge med. 10 piskeslag til @clager ;)
     
    Henrik Olsen og Nielspg "Synes godt om" dette.
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Så skal det foregå på markedspladsen i Jeddah og være tv transmitteret med alt dit tv gear til alverdens seere en fredag ligefør bønnen:):)
    Og vi har forresten en god tråd med forkortelser.
     
    Henrik Olsen, tbh og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Så bliver det med et lokalt produktionsselskab - ellers ender jeg bare med at blive stenet.

    Men for fa'n - det tager ikke lang tid ekstra at skrive 'Egypt Air' i stedet for MS. Der var også en anden post, der flere gange skrev 'GS', som vist skulle være en person - jeg har ikke orket at slå det op.
     
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Global Service, tier i United Plus.
    Jeg kan godt se det ikke altid er lige til at forstå for nye medlemmer, men jeg nyder altså den lidt "nørdede" stemning der er her. Så længe folk er villige til at forklare, eller smide et link til en liste af forkortelser synes jeg folk skal skrive som det passer dem!
    Ellers må vi brokke os til der engang var ved at implementere en feature der skulle vise hvad forkortelser/ord betød når man highlightede dem *host* @Flemming Poulsen @Henrik Olsen *host*
     
    PENSIONISTEN, jefi99, alexanderln og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Prøv engang at highlite den forkortelse du ikke forstår, så får du ofte en forklaring oppe i højre hjørne (glossary lookup), den kender så desværre heller ikke MS, men er god på lufthavns forkortelser. I øvrigt blev det Thai der flyver brudeparret til Thailand.
     
    PENSIONISTEN, clager og jefi99 "Synes godt om dette"

Del denne side