Tilføjelse af "Rewards" i Norwegians loyalitetsprogram

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Thomaskoppel, 18/11/15.

  1. Thomaskoppel

    Thomaskoppel Medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    36
    Point:
    13
    Jeg opdagede til min overraskelse forleden, at Norwegian udvidet sit loyalitetsprogram yderligere med "Rewards", som tilføjelse til CashPoint optjening og den nuværende 12 tur/retur/24 enkeltture kampagne.

    Kort og godt:
    For hver 6. flyvning (inkl. mellemlandinger) modtager man 1 reward, som kan bruges til at oplåse CashPoint boost, gratis pladsreservation, gratis fast track eller gratis bagage.

    Det gør på den måde lowfare billetterne mere interessant, hvis man ønsker bagage (se billede), sædereservation samt fast track (i udvalge lufthavne).

    Min overraskelse bestod i, at denne introducering af "Rewards" også inkluderer historiske flyvninger (12 mdr. tilbage formoder jeg - maks. rewards for 48 flyvninger på 12 måneder), hvilket betød at jeg havde 8x rewards at kunne låse op.
    Nrewards_1.PNG
    Nrewards_2.PNG
    Nrewards_3.PNG
     
    Flemming Poulsen, Nicki Lolk Sørensen og tbh "Synes godt om dette"
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det er da ikke helt tosset. Hvor længe virker en reward? I al evighed? Næste flyvning? 12 måneder?
     
  3. Thomaskoppel

    Thomaskoppel Medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    36
    Point:
    13
    Den er gyldig i 12 måneder:

    "Din adgang til rewards er afhængig af de seneste 12 måneders flyhistorik. Hver reward er tilgængelig i 12 måneder frem i tiden fra sidste gang, du havde nok kvalificerende flyvninger."
     
    asf "Synes godt om" dette.

Del denne side