Timing for bestilling af billetter på point i juli 2020

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Molle, 16/7/19.

  1. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    186
    Point:
    33
    Jeg vil lige høre hvad i har af erfaringer i forhold til at bestille billetter på point i juli måned? Som udgangspunkt synes jeg der stort set altid er udsolgt men der må vel blive frigivet nogle billetter?
    Nærmere bestemt tænker jeg billetter til enten SFO eller LAX i juli 2020. Nogen der har erfaring med hvornår man skal sidde klar for at få dem?
     
    Henrik Olsen, MatthiasWagner og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Såvidt jeg husker, er det 11 måneder før afrejse.

    Husk også, at du kan tjekke tilgængelige billetter her: https://travelhacks.azurewebsites.net/
     
    Henrik Olsen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  3. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    186
    Point:
    33
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  4. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,095
    "Synes godt om" modtaget:
    4,310
    Point:
    113
    Den side er desværre indimellem ustabil og viser ikke korrekte ledige sæder.
    *Edit, den side kendte jeg heller ikke, troede det var deres gamle bonusside.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg kan afsløre at det stadig er gældende alligevel... I hvert fald under deres kampagne fornyligt.
     
    Henrik Olsen, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  6. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg har hørt et interview med chefen for Eurobonus. Han sagde at de første billetter blev frigivet 330 dage før afrejse. Derefter igen 300 dage før afrejse. De resterende frigivelser sker løbende afhængig af bookinger :)
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Thorbjoern og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    283
    Point:
    53
    I går var det 10/6 2020 der blev sluppet løs. 11/6 slippes forventeligt i dag, og så fremdeles. Så der går lige lidt tid endnu før juli 2020 frigives.

    Bedste måde selv at følge med er at subscribe via Travelhacks siden.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    186
    Point:
    33
    Så kortvarigt ud til der var succes. Der var 4 billetter på Plus både d. 2 og 1 juli 2020. Forsøgte først at booke d. 2 og så d. 1. Begge gange nåede jeg at taste passageroplysninger og seate os og så opstod der "teknisk problem". Ringede så til SAS og de svarede bare at det kunne de ikke forstå for de kunne ingen billetter se i deres system.
    Det er sgu da mærkeligt hvis deres kunder kan finde billetter på en søgning på deres hjemmeside, og så findes de ikke. Er sgu ikke helt tilfreds med det system :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Men det er vel fordi andre har været hurtigere til at snuppe disse billetter.
     
    jtraveler, SebastianBruun og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  10. Molle

    Molle Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    186
    Point:
    33
    Ja hvis det bare var så vel. Men de var tilgængelige flere gange online uden jeg så kunne booke dem.
    Endte med at få booket 4 stk ud d. 6 juli 2020 ved at skrive til diamant mailen. I morges kom der så 4 stk ud med retur d. 22 juli. Gik så igen igennem processen med at booke dem online. Ind med alle navne, seate osv. men igen opstod der teknisk problem.
    Klog af skade ringede så med det samme til SAS og de kunne sagtens booke dem. Hun koblede så samtidig de to bookinger sammen så jeg sparede en del point. Så endte med 180.000 point + 2224kr i skatter og afgifter for 2 voksne + 2 børn t/r AAL-LAX på Plus. Det synes jeg sgu er okay :)
     
    T4L, jakobv84, obs og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Jeg har lige afbestilt to business d. 4 jul CPHHKG, hvis nogen er interesseret!
     
    SophieHendriksen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side