Tip til Milano

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af DrDreier, 12/9/15.

  1. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Hej BF'ere

    Jeg har inviteret konen på en tur til Milano, mens børnene bliver hjemme hos svigermor.
    Hvad SKAL vi se, hvor skal vi spise og hvor skal vi bo? Jeg har bestilt overnatning på MOXY for mine Marriott points, men det kan jo ændres.
     
    jefi99 og Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Milan eller Inter på hjemmebane?
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Hvis I skal derned inden 31. oktober, så er der jo Expo. Har et par billetter til overs, hvis det er...
     
  4. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Fodbold og Expo er gode forslag! Hele messehals-komplekset er imponerende stort. Milano er en international forretningsby og måske ikke den mest 'italienske' blandt støvlelandets utallige muligheder. Men der skal nok være nogle her på BF, som kan nogle gode steder.
    Hvad jeg vil anbefale er Alfa Romeo Museet! Ligger meget praktisk på halvvejen fra centrum til Malpensa. Jeg var desværre i for dårlig tid, til at nå det i sommers, men det er helt i toppen på min liste til næste gang. Se mere her:
    http://www.tripadvisor.dk/Attractio...a_Romeo-Arese_Province_of_Milan_Lombardy.html
    Og hvis fodbold, messe og smukke biler ikke lige er for konen, så er der jo masser af mode..!
    PS: Husk at lægge mærke til 'dingdong-lyden' i døren til Ferrari-butikkerne.. :p
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Griber lige denne tråd, idet jeg i år atter er i det italienske (bilferie...tsk-tsk:rolleyes:), aktuelt den nordlige del af Como-søen. På torsdag skal døtrene retur til DK med den sene SAS afgang fra Milano, så vi ville bruge den sidste dag på et Outlet besøg på vejen til Malpensa. Jeg har selv fundet frem til Vicolungo, som bliver pænt omtalt flere steder. Nogen som kender det?
    Eller nogen som kan anbefale et (andet) supergodt Outlet nordvest for Milano?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    I know... Men
    1. Tænkte at info hér kunne være relevant for andre Milano rejsende.
    2. Den nævnte tråd har en snæver overskrift, selvom den har udartet sig til en generel Outlet tråd (men det ved kun indforståede / næsten-daglige brugere..).
    3. Svaret på mit spørgsmål er ikke i nævnte tråd.

    PS. Sætter i øvrigt stor pris på din indsats for at holde orden i trådene!! :)
     
    tbh, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    @Kristian vores egen lille politimand......... :D

    (DUCK AND TAKE COVER)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side