Tips til brug af Emirates Point

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Michael Wahl, 25/5/16.

  1. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Jeg har omkring 8000 Emirates point som udløber indenfor de nærmeste par uger (slut juni mener jeg).
    Men jeg har INGEN ide om hvad jeg kan bruge så få point til.

    Er der nogen der har tips/gode ideer?
    Evt. velgørenhed eller noget
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Måske du har nok til fodboldbilletter...?
     
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Du kan fint donere dine point til velgørenhed ligesom hos mange andre flyselskaber.
    Inde på hjemmesiden fortæller man mere om de forskellige gode formål

    1 Unit = 2,500 Miles Donations can be made in multiples of 2,500 Miles. Simply select the number of units you wish to donate and the Miles will be automatically deducted when you submit the request.
    Donate Miles
    Name of Organisation/Cause
    Number of Units
    Total Miles

    Emirates Airline Foundation
    Use the up or right arrow keys and the down or left arrow keys to choose a number between 0 and 100 to donate to Emirates Airline Foundation.To increase the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Up arrow key to select the amount.To decrease the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Down arrow key to select the amount
    Sightsavers International
    Use the up or right arrow keys and the down or left arrow keys to choose a number between 0 and 100 to donate to Sightsavers International.To increase the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Up arrow key to select the amount.To decrease the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Down arrow key to select the amount
    Dubai Cares
    Use the up or right arrow keys and the down or left arrow keys to choose a number between 0 and 100 to donate to Dubai Cares.To increase the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Up arrow key to select the amount.To decrease the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Down arrow key to select the amount
    CARE International
    Use the up or right arrow keys and the down or left arrow keys to choose a number between 0 and 100 to donate to CARE International.To increase the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Up arrow key to select the amount.To decrease the amount of vouchers, press the Enter key and then use the Down arrow key to select the amount
     
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Jeg er i samme båd. Jeg har 9250 point, som udløber til oktober, men det er jo langt fra nok til award flights.

    Kan se, at der er mulighed for at konvertere til Heathrow Rewards, men så skal man jo på et tidspunkt omkring LHR for at få noget ud af sin bonus.
    "Convert 6,000 Skywards Miles into 2,000 Heathrow Rewards points, which is equivalent to £20."

    Herudover kan man få en Emirates Voucher på 100 AED (ca 180 kr) for 8000 miles.

    Ellers kan man som foreslået ovenfor donere nogle af sine point.

    Der har tidligere været mulighed for at deltage i en lodtrækning for 2 businessbilletter, hvor hvert lod koster 2500 miles, men det er ikke en mulighed i øjeblikket. EK skriver, dog, at de forventer, at muligheden for raffles snart er tilbage.
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  5. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Jeg omvekslede til Heathrow rewards sidste år, men har ingen planer om at komme forbi heathrow, nogen der ved om man kan lade en anden person indløse sine Heathrow rewards eller om BP skal matche navn på kontoen?
     
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Heathrow Rewards kan konverteres til Avios. Så det er måske vejen frem.

    https://www.avios.com/gb/en_gb/collect/heathrowrewards/heathrowrewards-card
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  7. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Citat:
    Please note points converted from Emirates Skywards Miles cannot be redeemed for frequent flyer miles. Find out more

    Men kan da i det mindste bruge dem i LHR næste gang jeg er der så :)
     
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Er i indløsningshumør i dag (måske fordi jeg ingen rejser har i September...), men går lidt med følgende tanker omkring brug af Emirates point.

    Vil gerne prøve Emirates i F og har godt 75.0000 point på egen konto, mens min kone har godt 12.000 på hendes. Jeg overvejer at bruge 85.000 på en enkelt tur fra DXB til LHR (så vidt jeg kan se, er det den længste tur man kan rejse i Europa med A380 i first).

    Mit issue er dog omkostningerne (læs: om jeg kan overbevise min kone :) ) - min beregning:

    800kr for Norwegian billet CPH til DXB (sandsynligvis godt subsidieret med Norwegian-point fra Bank Norwegian)
    1670kr for at overføre 10.000 miles til min konto
    ~500kr billet fra LHR til CPH
    2800kr for F redemption
    Evt en overnatning i Dubai (ellers kan man vel sove i F lounge :D )

    = 5770kr...

    Synes den ene anden gode måde at bruge Skywards miles er til Heathrow Rewards, som også nævnt tidligere. Er dog mere fristet af F... Nogen bud på, at gøre det billigere eller andre gode muligheder for at bruge Emirates point?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Fodboldbilletter hvis du er til den slags enten FA Cup, Arsenal eller nogle af de mange andre klubber de sponserer
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Jep, så Arsenal - Stoke forrige år på billetter booket gennem Emirates. Synes dog ikke det er noget der trækker i øjeblikket.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hvis man (som os) er "lidt" fly nørder, er EK i F afgjort en "must"... En fed oplevelse, har tidligere skrevet i artikel på BONUSFEBER om dette. DESVÆRRE holder i 380'er til LHR altid ved gaten. :eek::confused::eek::confused:
    (At blive "busset" i DXB på en F billet er afgjort en oplevelse i sig selv)

    /schwert
     
    RasmusH og Henry "Synes godt om" dette.
  12. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Det lyder godt :)

    Er der en ankomstslounge i LHR for F?

    Hvor lang tid ville du minimum bruge i F- lounge i DXB?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    F lounge er såmænd ikke så meget bedre i DXB en business, ikke at den er dårlig, men deres business lounge er bare LANGT bedre end alt andet.

    Har aldrig fløjet F andre steder en ud af DXB, og aldrig retur til Europa, så der må jeg være dig svar skyldig.

    PS:
    Har i øvrigt aldrig betalt for en F billet, men i "de gode gamle dage" hvor jeg var "double gold" hos EK har jeg 3 gange modtaget op/ups fra business til first. 2 korte og en lang tur men aldrig på 380'eren.

    /Schwert
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.

Del denne side