Tips & Tricks

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 13/9/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Denne tråd er til tips og tricks om alt hvad der har med rejser at gøre.

    Det kunne være ting som "hvordan man får værelsets air con til at køle mere" som vi har skrevet om i denne artikel: http://bonusfeber.dk/vip-trick-til-faa-et-koeligere-rum-sommervarmen/

    Så kom ud med alle de tips og tricks i kender og del dem med os herinde så vi kan få bedre forhold på vores rejser rundt i verden.

    Hilsen
    Henrik
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg kommer her med første tip som har hjulpet mig på mange private rejser.

    Det drejer som om at sikre sig hotel opgraderinger. I min verden er der to ting som hjælper, hvis man skal sikre sig en opgradering. Den ene kender vi alle og det er status, men den anden er lidt mindre kendt. Det er en simpel e-mail.

    Jeg bruger dette, når jeg skal på weekendture i privaten hvor jeg oftes gerne vil have lidt mere tid på værelset end når jeg rejser for firmaet.

    Tippet som jeg har lært og har brugt i flere år er at mange hoteller er enormt fokuseret på deres image på de sociale medier og andre lignede steder. Så inden jeg ankommer til hotellet - typisk 3-4 dage før så kigger jeg efter hotellets svar på sider som Tripadvisor efter en managers e-mail adresse. Når jeg har denne skriver jeg simpelthen til denne adresse og siger at jeg glæder mig til mit besøg på hotellet på følgende tidspunkt og at det er super at se at de svarer på de ting som skrives. Er der ikke så meget på Tripadvisor så kigger jeg på Twitter og lige sender et tweet afsted med samme formål.

    Dette har oftes givet mig gode opgrades og er en god kombination til statusmedlemskabet.

    Hilsen
    Henrik
     
    danielbirch og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side