Travel Risk Intelligence - til privat brug

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Thorkild, 22/11/19.

  1. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Hvis Du har et rejsejob og din arbejdgiver tager sin "duty of care" forpligtelse alvorlig, skulle Du gerne have adgang til information om hvor Du skal være særlig agtpågivende og hvordan Du skal forholde dig i et land med en anden kultur. Men hvad nu når der opstår udfordringer som i Hong Kong og Barcelona?

    Jeg arbejder med et dansk firma Riskline, som gennem 12 år har leveret det man kalder "Travel Risk and Security Intelligence" til bl.a. de helt store travel management companies, der ofte leverer det som en del af deres samlede pakke til de rejsende: når de får en booking tilsendt får de også en risikoprofil på landet/byen og adgang til de advarsler der måtte komme i de område, de rejser i.

    Jeg har aftalt med firmaets grundlægger at jeg deler en adgang til en portal, hvor vi som privatpersoner med jetfuel i blodet kan få en gratis prøveadgang.

    https://www.mysafetravel.com/

    Der er app til IOS og Android og man kan vælge op til 3 lande ad gangen.

    Jeg er selv meget begejstret for alerts, som hele tiden kan holde mig opdateret om hvad der sker der har betydning for rejsende og det kommer med et kort, så jeg kan se hvor det er. Oplysninger om en destination åbnes i gratisudgaven, når telefonen befinder sig i området.

    Det er til privat brug!!!og ikke tænkt som noget der udbredes i firmaet. Der findes naturligvis corporate løsninger og tag bare fat i mig, hvis Du er beslutningstager og/eller vil høre mere om det.
     
    HenrikM, tbh, Erwin Lansing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Thorkild og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    @Thorkild Mange af de rejser, vi er på, er jo erhvervsrejser. Anses det også for "privat brug", når man rejser for firmaet?
     
  4. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Ja Du kan bare bruge løs, når du selv rejser. Kommentaren er for at linket ikke bliver delt på et firma-intranet til x.000 medarbejdere; de skal nemlig have en anden løsning, der er betales for, men så er der også adgang til mere info.
     
    Erwin Lansing, Henry og SebastianBruun "Synes godt om dette"
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Takker for afklaringen
     

Del denne side