UA9929 D. 15/4 fra Bruxelles

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af miri90, 12/4/16.

  1. miri90

    miri90 Aktivt medlem

    Beskeder:
    123
    "Synes godt om" modtaget:
    117
    Point:
    43
    Hej,

    Jeg skal efter planen flyve BRU-JFK den 15/4 med afgang 10.50. Det er en United-booking med flynummer UA9929, som dog skulle opereres af Brussels Airlines SN501.

    Sidst på eftermiddagen modtager jeg mail fra MyFlight-appen, hvor jeg kan se at der er lavet en ændring - mere konkret har de streget "operated by Brussels Airlines" over og streget meal: "lunch" over.

    Da det er en Amadeus booking tjekker jeg CheckMyTrip-appen hvor der står klart "flyet er aflyst". Dette er dog netop blevet fjernet igen og står blot som før, som en United-flyvning.
    Flyet har både før og efter stået som A330-300.

    Er der tale om en fejl, er det blot United der i sidste øjeblik har overtaget denne flyvning, eller noget helt tredje?

    Jeg kan naturligvis ringe til OTA i morgen, men det plejer altid at tage en krig.

    På forhånd tak.
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,572
    "Synes godt om" modtaget:
    4,174
    Point:
    113
    Spørg United på Twitter.
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    451
    "Synes godt om" modtaget:
    1,196
    Point:
    93
    Eller ring til dem, mener de har et dansk telf nummer. Man kommer hurtigt igennem når de sover i US.
     
  4. miri90

    miri90 Aktivt medlem

    Beskeder:
    123
    "Synes godt om" modtaget:
    117
    Point:
    43
    Alle oplysninger står her til morgen igen som oprindeligt.

    Jeg antager derfor, at der blot er tale om et klassisk tilfælde af "praktikant med tykke fingre".
     
    isolCBflyer og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Premium VIP medlem

    Beskeder:
    2,572
    "Synes godt om" modtaget:
    4,174
    Point:
    113
    Også det jeg forventede. Nok bare et equipment swap eller andet. UA er kendt for det. Ingen grund til at gå i panik over det og som sagt er den hurtigste måde at få afklaring på efter min erfaring er Twitter. God tur!
     
    miri90 "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,181
    "Synes godt om" modtaget:
    6,193
    Point:
    113
    Bare være klar og i god tid i Bruxelles i morgen. De kører forsat på "nødprogram" og ikke fuld kapacitet. Så der kan være en længere kø end før den 22. marts.
     
  7. miri90

    miri90 Aktivt medlem

    Beskeder:
    123
    "Synes godt om" modtaget:
    117
    Point:
    43
    Vi flyver fra KBH og lander 2 timer og 30 minutter før næste afgang - efter planen. Så håber vi det går.
     
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    4,181
    "Synes godt om" modtaget:
    6,193
    Point:
    113
    Det burde være fint - det var mere hvis I startede i Bruxelles :)
     

Del denne side