Udnyt EBG i London/EB optjening?

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af MatthiasWagner, 10/10/19.

  1. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg skal til London med en kammerat i december, og overvejer om jeg kan få noget ud af mit EBG, jeg er slet ikke inde i "Hotel gamet".

    Er der nogle hotelkæder der giver statusmatch fra EBG, til noget som jeg kan få noget ud af på en enkelt tur, 2 overnatninger? Min tanke var at finde et halvbilligt hotel, men hvis det er muligt at statusmatche til noget fancy Hilton eller lignende, betale noget ekstra, men få en opgradering oven i, tænkte jeg det ville være det værd :)

    Alternativt; har I erfaringer med hvilket hoteller der giver den bedste EB optjening? Efter Hotelscombined er forsvundet (jeg græder stadig indvendigt) må jeg finde en ny jagtmark...
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Et hurtigt kik på denne side:

    Såvidt jeg kan se, er der 3 større hotelkæder i EuroBonus: Radisson, Hilton og Scandic. Hvis bare en af disse kan give dig status, kan du måske status matche denne hos en anden hotelkæde.

    Måske kan du også få foræret hotelstatus af en ven (nogle hoteller giver medlemmer med høj status mulighed for at forære status til en ven).

    Alternativt kan du jo se, om en person med hotelstatus kan booke et værelse til dig. Måske kan det give fordele?

    Min generelle erfaring med optjening af EuroBonus på hotelkæder er, at det næsten ikke giver noget. Så du kunne jo også overveje, om du kan få et billigt hotelophold på anden måde (eksempelvis via et COOP-medlemskab og en af deres samarbejdspartnere, en aftale via din arbejdsplads eller )
     
    Henrik Olsen, SebastianBruun, Nielspg og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henrik Olsen, Beaglen, Nielspg og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    526
    "Synes godt om" modtaget:
    1,838
    Point:
    93
    Jeg er ret glad for Best Western hotelkæden (som også er med på SAS-listen), men deres hoteller i London har desværre ikke så god en beliggenhed. Når jeg er i London bor jeg på Hotel Meridiana, kun 200 m fra King's Cross St Pancras stationerne. Der er 6 undergrundslinjer + tog til lufthavnene Heathrow, Luton, Gatwick og Stansted, så man er godt dækket ind her. Hotellet er ikke fancy eller noget, men det er forholdsvis billigt og der er rent og pænt. Desuden er det jo ikke meget, man behøver at opholde sig på hotellet, når man er i en by som London :)
     
    Schwert, THammer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side