UNITED tilbyder status match

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af isolCBflyer, 27/3/16.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det er dog ikke en no-brainer:
    https://www.united.com/web/en-US/ap...ons/registrationDetails.aspx?promoCode=TB8230
    Deadline 31. marts.

    Man skal indenfor en 90-dages periode flyve et vis antal miles afhængigt af level man vil matches til.
    Heller ikke for Star A medlemmer, men en fin deal for evt. AA eller BA (som der jo er nogle stykker af herinde) elites som vil bounces up.

    Der en pæn lang liste over mulige selskaber:
    Skærmbillede 2016-03-27 kl. 11.54.17.png
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det er vel bare det der kaldes en "challenge". Det har de fleste amerikanske flyselskaber og hotelkæder nærmest permanent.
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det er dog ikke mere permanent, end at dette udløber på torsdag.
    Synes United har været lidt fedtede ud denne disciplin det seneste års tid. Men det måske blot mig.:confused:
     
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Selvom det er lidt sent, så kan denne bruges en anden gang: Brug dit EBG til at få status match hos Czech Airlines. Og brug så dit guldkort der til status match hos United. Måske har andre (SkyTeam) selskaber et tilsvarende tilbud, så man kan gå via dem til at få kortet hos united.

    Det er dog lidt vanskeligere med CZ end jeg lige har beskrevet. For proceduren er:
    1. Bliv medlem af Czech Airlines bonusprogram
    2. Søg om cardmactch
    3. Tag en rejse med CZ, før du får det eftertragtede kort

    Og så et lille forbehold: Jeg er ikke helt klar over, om det stadig er muligt (for jeg kan ikke finde en tekstbeskrivelse på hjemmesiden). Dog har de stadig blanketten liggende;

    https://www.csa.cz/ok_plus/okp_login_no_reg/okp_ke_stazeni/okp_cardmatch_form.PDF
     

Del denne side