Upgrade hos Lufthansa med Eurobonus point

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af SophieHendriksen, 11/1/16.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hej, jeg søger råd omkring upgradering hos Lufthansa for Eurobonus point. Jeg har tidligere kun brugt mine point direkte hos SAS, det er jo rimelig nemt.

    Jeg kan godt finde ud af, hvad det "koster" i point hos Lufthansa (men er i tvivl om deres pointsystem modsvarer Eurobonus, således at 30.000 er lig med 30.000).

    Jeg ved hvilke afgange, jeg vil med på, og umiddelbart har jeg nok point til at upgrade, jeg kan simpelthen bare ikke finde ud af hvordan jeg gør.

    Med venlig hilsen en noob udi at bruge bonuspoint
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Mange tak for svar. Det kan jeg se svarer til, at man skal købe deres udgave af "Plus". Så er det godt nok en dyr upgrade :-(
     
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg kaprer lige denne tråd:

    Jeg flyver d.7/7 hjem fra Sao Paulo via FRA, og er lige nu booket i Economy Q med LH507. Jeg har forespurgt en upgrade for mig og en ven, på UA vouchers, og er blevet sat på venteliste. Der er under 2 uger til afgang, og jeg er stadig ikke rykket op fra ventelisten.

    Er der andre der har haft oplevelser med at være på venteliste til BIZ med LH, og hvor lang tid før afgang blev i sikret pladsen (hvis i overhovedet fik den)

    Og er der mon mulighed for at LH kan rykke en op, hvis man ringer ind? Jeg har ingen ide om hvad belægningen er på denne flyvning, med Henrik gav mig et hint om at den var halvtom på BIZ... Måske nogen har adgang til et værktøj der kan vise belægningen på pågældende flyvning?
     
  5. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
  6. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
  7. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Nogen der ved, om Lufthansa award-klasse for opgraderinger fra business til first er den samme, som den normale first award-klasse (altså den klasse man booker award-billetter på)?

    Nogen der kender Swiss' politik med opgraderinger fra biz til first? Bliver de også først frigivet 14 dage før, eller er det overhovedet muligt?

    Er med på, at billetterne skal være i de dyreste billetklasser ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jep, O

    De plejede kun at frigive pladser i O hvis du er SEN/HON, der var nogle dage hvor de frigav det lige pludseligt til alle i juni sidste år, men det var vist nok en fejl.
     
    Henry, RasmusH og THammer "Synes godt om dette"
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Tænk, jeg er blevet tilbudt upgrade på Lufthansa FRA-IAD ** ORD-FRA fra eco til deres nye premium for dkr 1855,- pr. leg midt i maj.
    Men jeg har allerede købt seats med xtra benplads dkr 510,- pr. leg, så det kan vist ikke rigtigt betale sig at tage imod tilbuddet. Hvis begge legs er over på eco, kan de bare upgrade mig på dagen !!!
     
    Senest redigeret: 24/4/17
    asf, clager, Nj4220 og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side