Det var dog en træls situation at havne i: http://www.seattletimes.com/life/travel/help-sas-is-holding-3480-i-need-to-pay-for-my-ticket/
Det er nok sager som dette SAS skal kigge godt efter deres svar inden de rammer medierne. En klassisk "bad customer service experience"
Jeg havde en lignende oplevelse med et andet selskab. Jeg bestilte 2 langdistance billetter og fandt bagefter ud af at mit kreditmaksimum på mit SAS MC var nået. Et kald til SEB fik det hurtig afklaret, der var sat et hold på det samlede beløb under bestillingen og derefter blev hver billet for sig trukket fra kortet, men hold var ikke blevet frigivet. Hos SEB kunne godt se at beløbene og tidspunkterne kom overens og et hurtig kald internt til deres sikkerhedsafdeling, fik de annuleret det hold inden det udløb en uge senere af sig selv. Endnu en gang rigtig god service hos SEB!
SAS har vist længe haft problemer med at billetkøb reserveres to gange og at beløbsreservationer ikke frigives automatisk. Men nå ja, hva' SKIT...
Ved ikke om det er relateret, og muligvis har det allerede været diskuteret herinde. Men sidste år har jeg problemer med billetter jeg har booket og afmeldt inden for 24timer. Tilsyneladende, kunne ingen af billetterne bestilt i september automatisk tilbage betales, istedet skulle man selv kontakte kundeservice med bookingnr