UPS - SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 23/1/17.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,594
    Point:
    113
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    10,423
    "Synes godt om" modtaget:
    23,669
    Point:
    113
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    4,986
    "Synes godt om" modtaget:
    9,476
    Point:
    113
    Det er pærelet: Enhanced functionality of SAS Webpage
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    1,819
    "Synes godt om" modtaget:
    5,156
    Point:
    113
    Jeg havde en lignende oplevelse med et andet selskab. Jeg bestilte 2 langdistance billetter og fandt bagefter ud af at mit kreditmaksimum på mit SAS MC var nået. Et kald til SEB fik det hurtig afklaret, der var sat et hold på det samlede beløb under bestillingen og derefter blev hver billet for sig trukket fra kortet, men hold var ikke blevet frigivet. Hos SEB kunne godt se at beløbene og tidspunkterne kom overens og et hurtig kald internt til deres sikkerhedsafdeling, fik de annuleret det hold inden det udløb en uge senere af sig selv. Endnu en gang rigtig god service hos SEB!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,383
    "Synes godt om" modtaget:
    2,794
    Point:
    113
    SAS har vist længe haft problemer med at billetkøb reserveres to gange og at beløbsreservationer ikke frigives automatisk. Men nå ja, hva' SKIT...
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  6. Tau

    Tau Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    3
    Point:
    3
    Ved ikke om det er relateret, og muligvis har det allerede været diskuteret herinde. Men sidste år har jeg problemer med billetter jeg har booket og afmeldt inden for 24timer. Tilsyneladende, kunne ingen af billetterne bestilt i september automatisk tilbage betales, istedet skulle man selv kontakte kundeservice med bookingnr
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side