US Airways - 100% bonus på delte miles i denne uge!

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 7/4/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så har US Airways igen en 100% bonus på delte miles. Så ud og find en makker og del med eller skriv her i tråden om man mangler en at dele med.

    [​IMG]

    Det er klart en af de bedste muligheder for at rejse billigt på ferie på de gode sæder på business class eller første klasse (Lars Lykke Klasse) og nu er muligheden for at prøve Cathay Pacific, Japan Airline eller British Airways af da de er i OneWorld.

    Giv gerne jeres tanker og ideer på dette - har I prøvet det og skal I benytte jer af denne mulighed?

    Link til forside artiklen med alt informationen (som virker fra tirsdag morgen kl 07:00): http://bonusfeber.dk/god-deal-fra-us-airways-100-bonus-pa-de-miles-du-deler-denne-uge

    Hilsen
    Henrik Olsen
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg overvejer at benytte mig af dette men mangler en at dele med. Nogen der er friske?

    Hilsen
    Henrik
     
  3. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    For lige at skære det ud i pap: Hvis din konto er tom hos US , kan du så købe dig til de points du vil dele eller skal du ha optjent dem?
    Er det første tilfældet kommer regnskabet vel til at se nogenlunde sådan her ud:
    Køb af 50000 points= 9500,-kr
    Deling =3135,-kr
    Ialt for 100000 points =12635,-kr
    Er det rigtig forstået?
    I så fald: Er der nogensinde tilbud på køb af points fra US til f.eks halv pris? ;)

    Hilsen Jørgen
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hej Jørgen,

    Du skal desværre have point på din konto for at kunne dele. Men det er ikke anderledes at nogen med point på kontoen deler point til dig. Når disse så er kommet på kontoen så kan du dele tilbage til dem. Men dette betyder forsat at du så skal købe 50.000 point til prisen.

    Dog kommer der også til tider tilbud på at købe point fra US Airways med mellem 50-100% i bonus. Du skal vente til der kommer en kampagne på 100% da det er der prisen giver mest mening i forhold til at købe en billet. Der er ikke garantier for at der kommer en sådan men jeg ville undre mig meget om der ikke var en inden sommerferien eller lige efter.

    Hilsen
    Henrik Olsen
     
  5. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Jeg kan simpelthen ikke finde det sted der siger at man skal have points på sin konto for at kunne dele. Kontoen skal bare være et par uger gammel. Det er jo ikke gratis at prøve det af.
    Jeg har dog p.t ingen planer om at købe points hos US, men det kan jo blive aktuelt senere.
    Selvfølgelig giver det mest at købe points med en bonus på 100% frem for kun 50%.
    Hilsen Jørgen
     
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så har jeg ikke klar nok. Du skal ikke have point på din konto. Nogen skal bare dele med dig først og så når de point er på kontoen kan du dele tilbage igen. Så du kan starte fra nul :)

    Hilsen
    Henrik
     
  7. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Henrik,vil det sige at jeg kan ende med at have 50.000 points på min konto til en samlet pris på 3135,-kr. hvis jeg starter fra scratch ?
    Så vil jeg gerne dele med dig.
    Hilsen Jørgen
     

Del denne side