USA domestic råd?

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af klaustroFlyer86, 4/9/17.

  1. klaustroFlyer86

    klaustroFlyer86 Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Jeg har en oneway tur i oktober fra LA til NYC i forbindelse med noget arbejde.

    Er der nogen der har nylige erfaringer med selskaberne derover?

    Er det stadig Jet Blue der er fedest at rejse med ? Tjekker man skytrax/andre sider er der rigtigt mange klager over JB som oftest i forbindelse med forsinkelser, men United og de andre (delta, american) får endnu dårlige anmelder og Virgin America får også dårlige omtaler med på vejen specielt efter Alaska's overtagelse.

    Er United's economy stadig umenneskelig som jeg kan læse nogen steder eller har de opdateret deres kabiner? Hvordan er deres business/first domestic?
    Jeg overvejer enten af tage business med UNITED direkte fra Lax (Boeing 777 200er) da der er ok priser for deres sene aften flyvning og man får et lie flat seat samt at det er Star Alliance og jeg derved får nogle point på EB kontoen.
    ELLER spare lidt og prøve JetBlue med deres more space seats med god plads (omend ikke deres mint) ud af den mindre lufthavn North Hollywood/Burbank, som jeg kan læse mig til er rar og hyggeligt og som ligger tæt på der jeg skal være i LA.
    JBs 'Mint business produkt ser også lækkert ud men er lige over mit budget og det også kun ud af LAX kan jeg forstå

    På forhånd tak.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg tror du overtænker det lidt selvom det jo nærmest burde være umuligt på dette forum. Du flyver med solen så en dagsflyvning der er er langt mere menneskelig end redeye varianten.

    Trafikken i LA og NYC er jo ikke ligegyldige. Hvordan er forskellen i transporttid på jorden ved de to muligheder?

    Hvis du er ligeglad med pointsoptjeningen og kommer tidligere i seng ved at lande i Burbank havde jeg da bare taget JB... men altså om lufthavnen man ankommer til er hyggelig er vel rimeligt lige meget da man vel bare skal videre?
     
    Flyvefisken, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  3. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Ikke forstået..?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ah sorry så gør det en forskel... jeg ville vælge United så og få lie-flat.
     
    Henry og Peter F. "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    På en cross country vil jeg helt klart betale for mere plads. Sidste tur var en SEA-IAD på United Economy Plus sæder. Selv det var en prøvelse. Ville ikke magte en std economy. Prøver at undgå red-eyes - synes det tager for hårdt på systemet. Har ikke prøvet JB cross country.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. klaustroFlyer86

    klaustroFlyer86 Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Er der nogen af jer der har prøvet JetBlue's "Even More Space" seats på deres A320 eller A321 ruter ?
    Kan læse mig frem til at A321 modellerne som går fra LAX har nyligt renoveret kabiner mens de er igang med A320 kabinerne..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Er der nogen der ved hvad "Bundle Offer" hos UA betyder ?

    Ved pris check for SFO-HNL-SFO nonstop med UA fremkommer et tillægs bud :

    F.eks. ud 10jan og hjem 16jan bundle offer pr. leg usd 81,- eco plus. Mon man kan nøjes med at betale dette beløb for seat reservation i eco plus? Er der nogen der har oplevet dette bud?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Der er vist ikke et klart svar kun ud fra de oplysninger du giver:
    https://www.united.com/CMS/en-US/products/travelproducts/Pages/packages.aspx

    Som *G har du allerede premier access, extra award miles er højest sandsynligt kun til United MilagePlus, du har også +1 baggage og adgang til United Club.

    $81 per leg... Mon ikke du kan købe plus sædet billigere... Eller endda charme dig til det gratis i gaten afhængig af load og risikovillighed...
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jo, du har da ret, det kan ikke rigtigt betale sig for *G.
    Mange tak.
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  10. klaustroFlyer86

    klaustroFlyer86 Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Jeg har en flyvning med jet blue fra LAX-JFK om et par uger.
    Jet Blue holder til i Terminal 5 i LAX...
    Er der nogen der ved om man kan gå over i Tom Bradley terminalen fra terminal 5 af når man er igennem security ? Jeg påtænker at benytte mig af Star Alliance loungen derover med mit G* kort
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Du har ikke adgang med *G når du ikke flyver med *A.
     
    Senest redigeret: 4/10/17
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  12. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ja det kan du. Det er til tider en lidt kringlet vej, men det kan man. Jeg gik sidste år fra 7/8 til Tom Bradley terminalen, det tog en fandens tid og skulle på nogle kriglede veje, men de byggede også ret meget om, det kan jo være overstået nu.
    Så man kunne for et år siden, regner også med du kan nu.
     
    klaustroFlyer86 og Henry "Synes godt om" dette.
  13. klaustroFlyer86

    klaustroFlyer86 Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Tak for svar..
    Men det mener @isolCBflyer så man kan.... :rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja, jeg slettede at jeg ikke troede du kunne komme derover airside fra mit svar! Jeg kunne ikke finde gennemstregningsfunktionen i denne text editor.
    Det ændrer dog ikke ved reglerne for at komme ind i loungen, det kræver afgang fra den pågældende lufthavn på *A for at de lader *G ind.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side