Varmt eller koldt på et hotel værelse!??

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af isolCBflyer, 6/2/17.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Interessant, det viser sig, at mange hoteller centralt styrer varme/kulde selvom der er en termostat i værelset man naivt troede man kunne stille på:

    http://www.flyertalk.com/articles/report-that-hotel-room-thermostat-might-just-be-for-show-only.html

    https://www.wsj.com/articles/its-not-you-hotel-thermostats-really-are-rigged-1485371225


    Har tit undret mig over hvor mange gange man IKKE kunne få ekstra varme ud af systemet. Men nu skal jeg da til at google en workaround på de forskellige termostater.;):cool:

    Nogen erfaringer i den dur??
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,509
    Point:
    113
    Jeg kan bedst lide det koldt, omkring 18 grader, og jeg kan ikke lige huske, at jeg har været steder, hvor det ikke har virket.

    Med mindre der selvfølgelig slet ikke har været nogen termostat...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    Ofte larmer deres aircon for meget så jeg skruer som regel op på fuld drøn inden og slukker den så helt når jeg skal sove
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  4. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Jeg lader AC køre indtil jeg går i seng. Hvis jeg ikke kan slukke ac er det et hotel jeg aldrig kommer tilbage til.
     
    Flyvefisken og Henry "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    I er crazy at I slukker AC. Hva gør I så i Texas i august? Tricket er bare at indstille fan'en på en fast stilling istedet for auto...
     
    THammer, Peter Krogh Frausing og Henry "Synes godt om dette"
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Det er heller ikke alle steder det virker. Så må man op kl. 5 første nat for at tænde den alligevel og finde nogle ørepropper, og huske dem resten af tiden. Værre er det de steder hvor AC, selv i den laveste stand, blæser direkte i sengen. En garanteret forkølelse efter 1-2 nætter :eek:
     
    THammer, PENSIONISTEN, Peter Krogh Frausing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Sikke en damediskussion om korrekte temperaturer på hotelværelser *flad af grin* :D:D:D:D
     
    PENSIONISTEN, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  8. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Vi overnattede i NYC i sommers, og prøvede at få temperaturen op derinde (var vel på en 19-20°) via termostaten. Der måtte vi ringe efter hjælp, som kom og fjernede en plade i væggen, hvor den rigtige termostat var.

    Fik at vide, at den på væggen ikke var forbundet til noget, men blot til "pynt".. I starten havde de slet ikke nogen termostat, men så brokkede folk sig. Efter de fik de her dummy-termostater, så er det få der brokker sig..
     
    Ulrik, jakobv84, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ha, det er fedt, så ka' folk lære det!
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side