Jeg sidder pt. og forsøger at få en USA tur strikket sammen med en London tur. Pt. har jeg SAS bonus tur (ferie) ud CPH-WAS Og hjem igen SFO-CPH Og så AA på tværs Men - den dag jeg lander fra SFO i CPH skal jeg videre til London med arbejdet. Det jeg har forsøgt er så at tjekke Lufthansa, BA, United mv. for en tur CPH-WAS LAS-LON LON-CPH Det underlige er så at hvis jeg vælger BA's 747 direkte tur fra LAS-LHR så koster biletten 23.000 Men tager jeg en mellemlanding i f.eks. LAX, MIA eller andet - så daler prisen til 7-8000 Er der nogen der ved hvorfor lige præcis 747'eren fra LAS-LHR er så dyr? (har også prøvet at skifte datoer og blot tage en tur/retur fra LHR. Den er MEGET MEGET dyr
Undrede mig lige over den smed mig i B-klasse på samtlige hverdage, men kiggede så grundigere på Expertflyer—næsten ALLE bookingklasser kræver ophold lørdag nat, ellers havner du i den meget dyre Y eller B-klasse pris. Så gætter på med mellemlanding får du en kombination af 2 priser, LAS-LAX og LAX-LHR f.eks.
Det er hjem den 4. marts eller 5. marts. Men da jeg forsøgte at købe open-jaw eller one way virker det til at give problemer på netop den afgang. Men det er især afgangen søndag 4. marts der virker FYLDT...
Vi har vel 1000-2000 M/K i Vegas den uge fra mit firma fra EMEA... BA er desuden ret skarpe til at fylde deres fly generelt over atlanten er min erfaring også selvom søndag jo ikke burde være så grel en dag.
Skal det forstå således, at du skal have en one-way? Nogle selskaber (særligt legacy carriers) tager jo uforholdsvis meget for en one-way. Du kan jo checke, hvad en retur koster og droppe returrejsen.