Worldmate lukker

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 9/1/17.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Trist men det oplyser de på Facebook - uden at forklare hvorfor.

    App'en holder op med at virke med udgangen af marts.

    Nogen forslag til alternativer? TripIt er jeg ikke tilfreds med, og Google Trips har jeg aldrig fået til at fungere rigtigt...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg bruger TripIt så er nysgerrig på hvad der ikke virker?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Jeg bruger TripIt nu, for det er åbenbart det bedste alternativ. Men jeg er ikke så tilfreds:

    • Der er mange 'itineraries', den ikke kan genkende. Det er det mest irriterende, at jeg skal oprette så mange ting manuelt.
    • Den viser ikke, hvad der mangler på en tur. WorldMate viste tydeligt, hvis der manglede hotel visse nætter.
    • Brugerfladen på desktop halter gevaldigt, og lige nu mixer de to forskellige udgaver.
    • TripIt ser dog foreløbig ud til at være bedre til 'events' på rejsen. Altså hvis man booker en tur på f.eks. Viator og sender den til TripIt, så kommer den sammen med hoteller og flyvninger i planen.

    Så er der et par andre ting, der generer mig, men det kan være, at jeg bare skal vænne mig til det.

    Overvejede en overgang, om jeg skulle kaste mig ud i et projekt med at lave mit eget system, men det er lige stort nok...
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Ja - du vil nok ramme samme issue som med andre omkring indlæsningen af data. Men jeg bruger nok mest "kendte" til at booke ved, så derfor rammer jeg ikke de problemer du nævner.

    Har brugt det igennem de sidste 3-4 år og syntes kun det er blevet bedre år for år.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side