Wroclaw

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 14/7/16.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Nogen der har anbefalinger til restauranter eller aktiviteter i Wroclaw i Polen?
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Chattede lige med min polske kollega, der kommer fra de kanter. Her er hvad han svarede:

    I heard the new ocean part of the zoo is amazing
    people are raving about it
    but the restaurant part is disappoiting
    not a foodie destination for sure
     
    T4L "Synes godt om" dette.
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Mange tak, Jefi. Jeg skal være der i 14 dage og vil nok melde tilbage om jeg har fundet noget.:)
     
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Nu opdaterer jeg lige med mine egne erfaringer. Først og fremmest vil jeg anbefale en morgenmadsrestaurant, muligvis den bedste jeg nogensinde har været på. Den hedder Dinette og ligger lige overfor Hotel Monopol www.dinette.pl. Jeg vedhæfter nogle billeder.


    Wroclaw har en stor markedsplads, hvor alt foregår. De mange restauranter der er ikke særlig spændende efter min mening. Jeg blev derimod meget glad for 3 restauranter som ligger på marinaen, der er et par hundrede meter væk fra pladsen. Min favoritrestaurant var OK Wine Bar. Deres tatar er helt sublim. http://www.okwinebar.com. Lige ved siden ligger Food Art Gallery, som er lidt finere i det, men udvalget på kortet er ikke så stort. Over på den anden side af vejen ligger Marina Restaurant http://www.marina.wroc.pl Pastaen er frisklavet og deres ravioli med karl johan svampe er helt suveræne.
     

    Attached Files:

    Baadsgaard, Daniel K, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side