http://www.secretflying.com/2016/06...o-phuket-thailand-for-an-insane-e6-roundtrip/ og https://www.kayak.es/flights/ZRH-HKT/2016-12-17/2017-01-02 edit: lader til allerede at være død. En af mine Flightfox-kolleger nåede at booke, men er ikke ticketed endnu...
De har allerede annuleret. Min kollega fik denne besked: "We're sorry, on this occasion, our security system was unable to verify all data on your card and, therefore, the reservation has been canceled. " Han betalte i øvrigt med PayPal
Har prøvet Punta Cana men kan ikke booke på rumbo.es til €6 - nogen der har held og ikke får fejlmeldinger.
CPT. Men det lader til at de cancel'er alt, der rent faktisk bliver booket. Og rumbo og viajar.es er skod-OTA's, så gider ikke spilde mere tid på det.
Så fik jeg booket en billet til HKT. Det passer måske med, at jeg skal til Asien deromkring. Betalte med kreditkort og bookingen gik igennem. Har fået en bekræftigelse med et bookingnummer. De annullerer nok. Gad vide om man lige skal forsøge sig med at få 10 EUR cashback efter jeg nu har betalt 7,12 EUR for billetten til Phuket
Den får de vel svært at bruge som argument med Mastercard Secure. Blev videresendt til kode-siden og fik på sædvanligvis en kode på sms til godkendelse. Intet at bemærke her.
Fik følgende bekræftigelse (oversat med Google Translate fra spansk). Det ligger vist ret meget i kortene, at de annullerer. Har dog ikke hørt noget om dette her efter 25 minutter. Kære PeterA: Tak for din booking anmodning. Vores kundesupport agenter De er styre din forespørgsel og vi vil kontakte dig inden for 24 timer. Hvis du bestiller for rejse inden fristens udløb, vil kontakten udføre på en periode på 2 timer. Da vi behandlet din ansøgning, er det ikke nødvendigt, at du gør en anden reservation. Hvis du har brug for mere information, llámanos til Tela © telefon, der encontrarás længere nede, indicándonos altid din reservation ID 729908659 Endnu en gang tak for din ansøgning; Vi vil kontakte dig så hurtigt som muligt. hilsener lastminute.com | Volagratis | Rumbo | BravoFly
Jo. Har netop fået min annullering. Kære kunde, Vi undskylder for annullering af din reservation, da der har været en teknisk fejl og derfor har de vist forkerte priser. Befri straks tilbageholdt mængde af dit kreditkort. En mere veez acceptere vores undskyldninger. Vi sender dig en hjertelig hilsen.