Betal flybilletter hos SAS med et klik

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 15/1/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,507
    Point:
    113
    Nu udvider SAS betalingsmulighederne for sine kunder ved at tilbyde PayPal One Touch. Det betyder, at SAS kunder kan vælge den løsning, som passer dem bedst: bankkort, kreditkort, direkte betaling, faktura og fra nu PayPal One Touch.

    SAS arbejder målrettet på at gøre livet enklere for sine kunder og udvider de digitale betalingsmuligheder. Nu tilbyder SAS kunderne, at de for eksempel kan betale flybilletter, ekstra bagage og loungeadgang via PayPal One Touch. Det betyder, at du nemt og hurtigt med et enkelt klik kan gennemføre et køb uden at skulle indtaste brugernavn, adgangskoder eller betalingsoplysninger.

    – Vi arbejder konstant med at optimere vores salgskanaler for at skabe enkle og fleksible løsninger, der passer vores kunder. Mange er vant til at bruge de såkaldte ”wallet-løsninger”, som for eksempel Paypal, når de handler på nettet, og derfor er jeg glad for at vi i SAS nu også kan tilbyde den betalingsløsning, siger Annelie Nässen, global salgsdirektør i SAS.

    Til at begynde med vil PayPal være tilgængelig for kunder i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland og Storbritannien. Og i løbet af kort tid vil Paypal også være tilgængelig som betalingsmulighed i SAS appen.

    – Når man har besluttet sig for at købe noget, skal det være enkelt at gennemføre transaktionen. PayPal One Touch forenkler processen så langt det overhovedet er muligt uden at gå på kompromis med sikkerheden, siger Mårten Barkman, direktør i PayPal Skandinavien.

    SAS har digitalt salg i omkring 30 forskellige markeder og investerer meget i at kunne tilbyde lokale betalingsløsninger for at møde kundernes behov. Senest i november 2015 udvidede SAS betalingsmulighederne på det kinesiske marked ved at tilbyde både Alipay og UnionPay til sine kunder i Kina og HongKong. Disse betalingsmuligheder er dominerende på det kinesiske marked.

    Læs mere om PayPal på www.paypal.dk og/eller www.paypal-media.com
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Allerede på forsiden :)

    https://insideflyer.dk/nu-kan-du-betale-med-paypal-og-one-click-betaling-med-sas/

    Det er intregreret på SAS.dk og har lavet en prøvebooking med det. Det virker sørme for mig :)

    Jeg mener at det først bliver super godt når det er i SAS App'en.

    Men at betale med Paypal gør bestemt en værdi, da de penge jeg så får ind via min Paypal ikke behøver at kommer over på min bankkonto først - det gør nogle ting bedre....
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Fedt med Paypal, jeg bruger allerede paypal på optiontown i dag.
     
  4. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Super nyhed. Jeg betaler ofte med PayPal, når jeg køber noget på nettet. Så det jo bare super at jeg også kan hos SAS nu :).
     
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hmm.. jeg holder mig til Diner's Club :)

    men dem der har penge på PayPal er det da en god måde at bruge dem på, hvis man slipper for gebyrer for at få dem udbetalt på ens konto.
     
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Men så vidt jeg kan se, er mine rettigheder ved konkurs ikke særligt gode, hvis jeg har betalt med Paypal. Så jeg holder mig til kreditkort...
     
    *flyer, Nicki Lolk Sørensen og Peter F. "Synes godt om dette"

Del denne side