Dobbelt elite-kvalificerence nætter hos Hilton

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af niceguy1001, 24/8/20.

  1. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Med det nye promotion der snart træder i kraft, vil man få dobbelt-kvalificerende nætter for hver overnatning. Husk, Hilton har allerede sagt, at nætter optjent i 2020 bliver overflyttet til 2021 (gør det nemmere at generhverve Diamond).

    Jeg ville bruge efterårsferien på at samle lidt Hilton nætter ind... men, hvor tror I man kan tage hen.
    Tænkte på Færøerne, hvor Hilton snart åbener et Hilton Garden Inn. Men, de kræver test ved ankomst og man skal isolere sig indtil svaret foreligge.

    Rejsevejledninger vil åbne/lukke lande. Hvor tror I man vil kunne rejse hen i efterårsferien (rent gættekonkurrence) :)
    Eneste krav er, at der ligger et Hilton hotel!
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Har du nogle kriterier? Eller er alle muligheder åbne?
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    867
    "Synes godt om" modtaget:
    2,549
    Point:
    93
    Jeg fik svar tidligt næste morgen, men har hørt flere få svar samme eftermiddag/aften.
    At vejret så måske ikke er det bedste deroppe i efterårsferien er så noget andet... :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Ingen begrænsninger altså indenfor rimelighedens grænser...
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Ok lyder fint.
    Men, risikoen om at ‘blive fanget’ deroppe hvis den skulle være positiv, er udenfor min risikoappetit!
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Så det kan også være storbyferie i Europa?

    Så vidt jeg ved, er hoteller i Tyrkiet rimeligt billige. Har eksempelvis boet på Radisson i Ankara for omkring 50 euro per nat. Sheraton i Ankara kunne fås for omkring 90 euro pr. nat. Jeg kender ikke prisen på Hilton - men da det ligger ved siden af Sheraton, går jeg ud fra, de har rimelige priser.

    Hvis Istanbul trækker, er der formentligt også muligheder dér.

    Eneste udfordring: Corona.

    Alternativt: Storbyferie i Prag, Warszawa, Bratislava, Tallin, Riga, Vilnius. Kan anbefales. Ved dog ikke, om Hilton er dér. Og hvad det koster
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,453
    Point:
    113
    Har du det skriv hvor Hilton nævner, at nætter blir overført og gælder det også de roll over nætter man fik med fra 2019 (har 55 nætter og manglede derfor blot 5 i år for at generhverve)
     
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,764
    Point:
    113
    Nj4220 "Synes godt om" dette.
  9. Steen_C

    Steen_C Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    103
    Point:
    33

    Med aktuelle coronatal ser Tyskland ud til at være langt fra at lukke for danskere. Der er mange muligheder.
    Schweiz er også en mulighed. Var på, et i øvrigt ganske fint, Garden Inn i Davos i sidste uge. Østrig ser også fornuftigt ud.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Soren2402

    Soren2402 Medlem

    Beskeder:
    26
    "Synes godt om" modtaget:
    83
    Point:
    13
    Polen er også en mulighed, enten i badeland med unger i Swinoujscie eller lidt mere storbyferie i Gdansk. Gdansk kan nås med Wizzair fra Malmø eller SAS Norwegian fra København eller med færge. Wizzair koster 200 kr, SAS ca 1000 kr. Hilton Gdansk er et fint hotel til ca. 500 DKK per overnatning.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Takker
    Det bliver nok det nordlige Europa! Venter med at beslutte til vi kommer tættere på ... men, foretager dog nogle reservationer, da alle bookings kan aflyses op til dagen før - og ingen prepayment nødvendig.

    ærgerligt at vi ikke har Hilton i DK... gid de aldrig havde solgt Scandic - det var nemme tjente kvalifikations nætter den gang.
     
    Steen_C, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side