Rejse Deal: Til juleshopping eller januarudsalg i New York for kun 1.998,- kroner tur/retur

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 7/6/17.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Vil du til juleshopping eller januarudsalg i New York, så er det nu du skal købe din billet. Lige nu kan du komme afsted for kun 1.998,- kroner for en returbillet. Norwegian har igen en rejse deal til New York. Du kan nu kommer afsted for kun 1.998,- kroner for en returbillet. Her er oversigten over de… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Det er billigt. Kan se Ft Lauderdale også er med, hvor man så lige må slippe en hundrede krone ekstra. Er meget fristet.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg må også sige at til din priser, så kan jeg "næsten" godt leve med et midtersæde i 7 timer til New York eller Florida.... Også kun næsten... Er ikke overbevist helt endnu.... Men fristet er jeg da og jyde - så pengene er gode nok.

    Det er mere den med at jeg for 6.000,- kroner kan tage 3 personer med til Florida på ferie. Det er godt givet ud. Jeg tjener lidt CashPoints ved siden af og har betalt med mit Norwegian kredit kort. Så reelt bliver prisen meget lavere.
     
    Henry, MortenS og obs "Synes godt om dette"
  4. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93

    Får du ikke kun 5% af den rene billetpris (total billetpris - afgifter og skatter) i cashpoints?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Trolix2000

    Trolix2000 Medlem

    Beskeder:
    53
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Juleshopping hvor du kun må have håndbagage kan blive lidt en trist tur (ville min kone nok mene), så jeg må tilføje 1000 kr pr. billet før det giver mening... meeen det er jo stadig en attraktiv pris.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Husk også grænserne for, hvornår der skal betales moms og afgifter (kan ikke reglerne - så tjek selv hos www.skat.dk)
     
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Du får minimum 2% i Norwegian Reward programmet. Dertil kommer indtjeningen på kreditkortets køb. Dette er korrekt nok 5% for LowFare billetter.

    En anden ting - rejser man på deres Flexbilletter, så er der hele 20% at hente - det er en god slat CashPoints på en returbillet til USA....
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Skal siges at det jo kun er på billet pris og ikke på afgifter. Så sidste jeg bestilte tilbuds billetter var billettens pris 2 elller 3 kroner. Resten stod som afgifter. Må indrømme jeg var ret ligeglad om jeg fik 2 eller 20%
     
    Peter F., Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  9. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Med flex-prisen hos norwegian kan selv SAS være konkurrencedygtig :)
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  10. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,196
    "Synes godt om" modtaget:
    3,966
    Point:
    113
    Med bagage, mad m.m. så er på 3.000 - hvilket svarer til en SAS pris. Overhovedet ikke fristet. Men jeg er også erklæret DY hader:p - har simpelthen oplevet for mange svigt og løgne (både selv og venner)
     
    Peter F., Jeblin, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side