Jeg var da lige ved at falde sidelæns ud af sæde 1D da je kom forbi IF.... https://insideflyer.dk/google-rangerer-sas-mobilsider-blandt-foerende-norden/ /DSGM
Jeg undrede mig også - men læste så, at Google "evaluerede brugbarheden og hastigheden" Jeg kender ikke kriteriet "brugbarhed", kun "brugervenlighed". Så min konklusion er, at SAS hjemmeside er hurtig og brugbar - men absolut ikke brugervenlig for de personer, der ofte rejser eller har specielle ønsker. Det er da også muligt, at panelet er meget skævt sammensat (læs: ikke repræsentativt for brugerne af SAS hjemmeside) - og det har resulteret i undersøgelsens meget underlige konklusion.
Ja jeg må nok sige, at jeg også blev meget stærkt forundret over den konklusion. Jeg vil stadig holde på at den der har med SAS' IT-systemer at gøre burde sættes på vand og brød i Sibirien... /DSGM #2
jeg lægger måske min r.. i klaskehøjde, men syntes faktisk sas.dk er helt fin efterhånden. Især hvis man sammenligner med BA, finair og icelandair, bare for at nævne nogle få. Indrømmet, der kan ske forbedringer på mobil, men om det skyldes sas eller "last mile"...
Jo jo, ydersiden er ganske fin og pæn, det er jeg såmænd helt enig i. Men det der gemmer sig bag "gardinet" er helt af h...... til. Derudover mangler der noget funktionalitet og der er stadig alt for mange fejl som endnu ikke er blevet udbedret (som f.eks. at bliver logget ud af ens profil hvis man hopper fra oversigten på en booking og ud til forsiden).