Mikrolån ved hjælp af Kiva.org

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 21/5/14.

1. SebastianBruun

SebastianBruun .

Beskeder:
    1,778
    "Synes godt om" modtaget:
    4,147
    Point:
    113
    Takker skyldigst - så er der ingen grund til at jeg søger i ledige hjørner og kroge efter problemet på mine PC'er.
    Håber de genindfører faciliteten - ellers vil det blive til færre besøg og dermed måske langsommere genudlån.

Senest redigeret: 1/6/19
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    9,435
    21,225
    Point:
    113
    Jeg bruger en password manager til alle mine logins. Det kan anbefales og gør det supernemt og virker på både Pc, Mac og Smart Phone etc.

Den jeg bruger hedder RoboForm, men der er mange andre.

3. SebastianBruun

SebastianBruun .

Beskeder:
    1,778
    4,147
    Point:
    113
    Jeg betror kun mine password til den password manager, der er placeret et par centimeter bag ved mine øjne.:cool:

Eneste undtagelser er 'sekundære' sites (undskyld karakteriseringen :oops: ), hvor et evt. kompromitteret login ikke har uoverskuelige konsekvenser (= ikke risiko for tab af værdier eller fortrolig information) . Som f.eks. InsideFlyer og andre diskussionsfora.
    Og der er naturligvis ikke brugt passwords, som optræder på mere kritiske sites.:)

4. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    3,163
    6,799
    Point:
    113
    Indtil nu har jeg troet, at www.sas.dk var hjemmesiden med flest problemer. Men nu har jeg ændret mening. Jeg har ikke haft andet end bøvl med kivas side her i week-enden. Der kommer typisk 3 forskellige fejl, når jeg forsøget at give et lån:
    • Får en fejlmelding om at siden ikke kan findes (nå ja, så kan jeg jo ikke give det lån)
    • Får en rød bjælke i toppen om, at jeg skal logge ind for at kunne logge ud. Men jeg er logget ind - og kan ikke gøre det igen.
    • Får en besked om, at indkøbskurven er tom (hvilket den naturligvis ikke er. Jeg har jo lige lagt et lån i kurven).
    Alt i alt har jeg kun bøvl med siden lige nu.

Andre med samme erfaring?

5. SebastianBruun

SebastianBruun .

Beskeder:
    1,778
    4,147
    Point:
    113
    Jeg checkede i aftes, men der var ikke nok på bogen, så jeg prøvede ikke at udlåne.

Det lyder grangiveligt som et session- eller cookie-problem. Har du prøvet at slette cookies - eller evt. prøvet fra en anden browser?

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    3,163
    6,799
    Point:
    113
    Takker. Det vil jeg forsøge.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Thorbjoern

Thorbjoern The flying German

Beskeder:
    454
    1,310
    Point:
    93
    Det fungerer ganske glimrende her til aften ;)

Del denne side